Hi Dames, Heeft iemand ervaring met Ovitrelle? Zo ja hoeveel dagen na Ovitrelle testen jullie positief? Ik zit nu op 13 dagen na me Ovitrelle spuit! En ik heb nog niet getest ben zo bang dat hij negatief is
Ongeveer 12 dagen na de IUI. Dus 14 (?) dagen na Ovitrelle. Eigenlijk moet je gewoon 14 dagen na eisprong testen. De eisprong is ongeveer 36-40 uur na de ovitrelle. Dan weet je het zeker. Ik deed vrij vroeg een test.
Hoeveel heb je gespoten? Ik heb zelf pregnyl gespoten 7 dagen na eisprong waardoor ik nooit negatief heb getest, maar 13 dpo was de oploop zo duidelijk dat het mijn eigen hcg moest zijn erbij
Dank je wel dames! Ik vind het zo spannend, morgen is dag 14 na mijn Ovitrelle spuit, ja Line85 daar heb je helemaal gelijk in! Maar sommige testen vanaf dag 11 al positief maar ik durf het gewoon nog niet ofzo. Ik heb 4/5 dagen geleden wel lichte ongi krampen gehad maar dat is nu helemaal weg geen tekenen van een aankomende ongi tot nu.
Ik heb tien dagen na mijn tweede ovitrelle positief getest, maar testte al positief op 11dpo maar wilde het toen nog niet geloven. Ik had twee keer ovitrelle 250 gespoten. Voor de ovulatie en 5 dgn erna
Ik testte op 10 dpo al posifief, en was 10 dagen na ovitrelle, ik wist dat na 10 dagen t er wel uit was Je zou zeker al wwl kunnen testen
Ik had na 9 dagen Ovitrelle een negatieve test, dus wist zeker dat de Ovitrelle uit mijn lichaam was en de volgende test een betrouwbare uitslag. Na 12 dagen een positieve zwangerschapstest!
Ovitrelle is met zo'n 10 dagen uit je lichaam. Ik was bij onze ICSI pogingen ook altijd bang om te testen en testte daarom altijd pas 14 dagen na Ovitrelle. Succes en hoop op een plakker!
Dank je wel dames! Ik zit nu dag 14 na mijn Ovitrelle spuit, ik zal morgen testen als ik nog niet ongi ben geworden. Wat spannend!
Ja heel erg spannend! Nog een vraagje na hoeveel dagen werden jullie ongi? Dus hoeveel dagen na de Ovitrelle?