hee dames, misschien is het leuk voor diegene die hun eisprong al gehad hebben te praten over wat ze wel/niet voelen, anders als vorige keer.. etc etc etc. zelf heb ik namelijk altijd wel het idee dat ik 'voel' wanneer mijn eitje bevrucht is!! denk dat bij mij namelijk het grote probleem bij de innesteling zit, dat het eitje wel bevrucht raakt maar vaak te zwak is of zo om ook te blijven plakken! wie nog meer?
hey littleone ik heb ook mijn ei gevoeld heb wel week met pijn gelopen was best heftig heb het niet eerder gehad dus schrok wel en heb idd de gevoel dat het miss een zwangerschap is.... wat voel jij precies als je denkt dat je zwanger bent.... ik heb dus 1 week met pijn gelopen en zo was het in eens weg en sinds 1 week heb ik raar gevoel in men borsten en nu af en toe pijn onderin en lijkt als of er bobbeltje boven mijn schaambeen zit xx
Hoi dames Als het goed is heb ik gister of vandaag mijn ei gehad. Op de echo was gister een follikel van 21mm te zien dus ik heb goeie hoop Mijn ovu testen zeggen trouwens van niet :s Gister en vandaag een vaag streepje dus dat is wel een beetje raar? Verder voel ik helemaal niks. Vorige rondes dacht ik vaak wel mij ei te voelen, krampjes en vooral een zwaar gevoel in mn onderbuik, maar deze keer dus niet.. En dat vind ik dan ook weer vreemd Nouja we wachten maar gewoon af, dat worden 2 lange weken ;p
Hoi dames Ik heb waarschijnlijk rond 14/15 oktober mijn eisprong gehad. Heb niiets gevoeld maar ik had toe positieve ovu testjes en sinds gister watt gevoelige borsten. Maar volgens komt dat door de eisprong. Ik bn beneiuwd
Hey meiden, Ik heb ook net m'n eisprong gehad, 15 of 16 oktober. Dit is de eerste ronde na m'n bbz, ben dus heel blij dat ik niet zo lang op m'n ei heb hoeven wachten (voor mijn doen dan ). Nu erg spannend, want stel dat ik zwanger ben, zal het dan wel goed zitten Waar je je maar druk over kan maken op 4 DPO hihi. Ik heb momenteel een klein beetje kramp, maar of het nu van m'n darmen is of dat het lager zit ben ik nog niet helemaal uit. @Little One Hoe voel jij dan eigenlijk dat het eitje bevrucht is? Ben daar wel nieuwsgierig naar. @Viktoriya Apart van die pijn, hopelijk betekend het iets goeds! Zijn jullie bezig voor een eerste kindje/zwangerschap?
ik ben hier bezig voor een 2de kindje jah die pijn ken ik echt niet zo vreemd he want lees nu ook dat jullie niks voelen echt vreemd ieder vrouwlichaam is uniek dat merk ik wel jah....... nou jah hopen voor jullie allemaal dat jullie straks een posi test hebben ik ga voor jullie duimen
Wij gaan voor de eerste dus heb nog helemaal geen vergelijkingsmateriaal, daarom vind ik het wel leuk om te lezen hoe iedereen dat weer anders voelt en hoe het zelfs per ronde kan verschillen
hier ook rond 15 okt mijn ei gehad wel gevoelt heb best wel buik pijn gehad begon vrijdag avond al en zondag eind van de dag werdt het minder heb vrijdag en xondag geklust dus dat zit wel goed denk ik daarna gevoelige onderbuik gehouden nu soms wat stekjes krampjes maar goed kan van alles zijn let er nu ook meer op denk ik wel opvallend last van lage rug pijn en erg moe en prikkel baar maar als ik het moet geloven zou morgen de innesteling kunnen zijn ben beniuwd of ik daar dan eventueel iets van ga voelen het blijft spannend en oja dit is pas de eerste ronde voor ons derde kindje dus alles kan
Ik denk ook dat ik afgelopen zaterdag me ei gevoeld heb heb wel op tijd seks gehad nu is het afwachten pf duurt altijd zo lang he wachten...
jaa wat ik dan denk te voelen, moeilijk uit te leggen, soort van vlindertjes in mijn buik. kriebeltjes zal ik maar zeggen, wel fijn, maar heel lichtjes. ik heb gister een positieve ovulatietest gehad en vandaag was het alweer negatief!? weet iemand daar wat van? wat dat kan 'betekenen' ? pff ik ben helemaal geshokt
@Little One Normaal gesproken duurt het langer dan bij je voor ie negatief is? Ik had namelijk afgelopen keer ook zaterdagochtend positief en zondagochtend negatief, dus ik vind het niet vreemd. Weet trouwens één van jullie waar je eileider zit? Ik had net namelijk rechts onderin, best wel laag, iets boven m'n lies, wat steken en ben als de dood dat het misschien weer fout zou kunnen zitten
Hoi allemaal, Volgens mij heb ik rond vorige week dinsdag mijn eisprong gehad. Nu dus maar afwachten, maar ik zit nu ook pas op dag 20. Het is ook pas de eerste ronde dus wat dat betreft verwacht ik er niet zoveel van. Heb tot nu toe nog niet echt iets bijzonders gevoeld. Het enige wat me gisteren opviel is dat je de aderen op mijn borsten beter leek te zien maar dat kan ook gewoon zijn omdat ik het koud heb. Zijn ook niet gevoelig verder ofzo. Blijft wel spannend hoor.
kan een innesteling geweest zijn somige voelen dat heb ik nooit gehad maar kan wel me ei voelen die geeft ook van die kramp achtige steken in je onderbuik links of rechts
vandaag 6dpo, tot nu toe nog iedere dag, sinds de eisprong, steken in onderbuik. Ze komen en gaan. Soms zijn het prikjes, dan weer een flinke steek. Heb overigens ook hele hoge temperaturen overdag en 's avonds. Voor de eisprong was mn temp. 's ochtends 36.2 Na de eisprong ongeveer 36.8 in de ochtend, maar later op de dag vaak 37.7! Zo hoog heb ik nog niet eerder gemeten! we wachten in spanning af...
Hoi meiden! Gezellig met zn allen in hetzelfde schuitje Ik dacht mijn ei al gehad te hebben deze week (aangezien hij dinsdag op springen stond) maar nu pas wordt mijn ovutest donkerder Terwijl het de afgelopen dagen echt minimale streepjes waren. Misschien vanavond of anders morgen weer testen, en dan maar klussen dit weekend Pf word wel een lange cyclus dan.. zit ondertussen al op dag 32 Wat LittleOne zegt herken ik trouwens wel van de vorige rondes, vlindertjes en kriebeltjes
inderdaad allemaal in hetzelfde schuitje..heerlijk afwachten En o ja, over die LH waarde en ovu test van 1 dag, heb het even na gekeken maar het hoort gelukkig bij een 'gezonde' cyclus. ik dacht dat die normaal altijd 2 dagen duurde, vandaar mijn vraag aan jullie. ik had de 19e ('s nachts dan) geklust, toen had ik mijn piek. dus ik was op tijd zal ik maar zeggen. begin nu opeens heel erg te twijfelen aan het 'gevoel' dat je bij een zwangerschap zal hebben op 2 DPO, weet iemand van jullie of je dan al wat hoort te voelen? of dat dat pas komt als het eitje gaat innestelen, wat gebeurt 5 tot 9 dagen op DPO... iemand die wat meer weet? hopen op een roze!!!!
Pfff, volgens mij gaat het niets worden. Heb lage rugpijn en dat heb ik meestal als ik ongesteld moet worden. Voel echter nog niets aan mijn borsten en dat heb ik wel altijd. Goed, we zien het wel. Heb trouwens denk ik de 11e mijn eisprong gehad.