Dames even jullie mening! Ik heb altijd een onregelmatige cyclus maar meestal rond de 5 weken. Nu zit ik vandaag op 4 weken en heb ik vanmorgen toch maar vast een zwangerschapstest gedaan omdat ik wat steekjes voelde en gewoon het idee had dat het wel is raak zou kunnen zijn. Vanmorgen dus de zwangerschapstest gedaan en na 5 minuten niks maar toen ik 25 minuten na het doen van de test nog is keek zag ik dus wel een heeeel licht streepje. Wat denken jullie, is deze test positief of niet? (ik heb dus geen idee hoeveel DPO ik nu ben)
Kruidvat zwangerschapstesten doen er wel langer over dan 5 min maar vind hem niet echt duidelijk positief en je kunt hem ook niet positief beschouwen na de afleestijd. Gewoon over twee dagen weer proberen! Succes
Het ligt dus niet aan mijn verbeelding Ik hoop het zo! ik doe maandag dan nog maar is een testje... Het is dan wel de 3e maar weer net zo spannend als de 1e
Ik zie het ook! Het is altijd weer net zo spannend inderdaad. Binnenkort gaan wij voor de 4e en ik vind alleen het idee alweer spannend
Ik had het ook met de k2v5 vd week op 9 dpo. Dag erna weer pas na tien minuten. Maar daarna direct een clearblue gedaan en die we duidelijk!
Ik vind het streepje licht, maar duidelijk. Ziet er niet uit als een indroogstreep.. Heb je inmiddels alweer getest?
Ik zie hem wel, maar omdat ik de laatste tijd meerdere vrouwen zie met dit soort streepjes die toch ongesteld worden zou ik wel over een paar dagen weer even testen. Spannend
Ik zie hem duidelijk en schat de kans redelijk in dat hij positief is. Heb echter zelf ook wel eens lichte streepjes gehad, terwijl Ik niet zwanger bleek, maar niet zo roze en duidelijk als deze. Vandaag nogmaals testen. Het duurt wel even voordat kv is opgedroogd. Als hij er nu iig sneller staat dan gisteren dan loopt hij toch op.
Zou kunnen, maar als je normaal een cyclus hebt van 5 weken, dan zit je nu pas rond de 7 dpo (waarbij maar zelden een streepje komt). Wordt dit streepje duidelijker, dan ben je (pril) zwanger Verdwijnt het streepje weer dan zou het kunnen dat je een wat latere eisprong hebt en dat de test daarop heeft gereageerd. Dat gebeurt bij deze testen wel eens.
Maandag nog een testje gedaan en nu helaas Omo wit! Maar ook nog niet ongesteld! Zaterdag test ik weer dan zit ik precies op 5 weken! Reageren op m'n eisprong lijkt me sterk dan zou ik opeens een cyclus van 6 weken hebben en dat is me de afgelopen 5 jaar nog nooit gebeurd! Maximaal een cyclus van 5.3.
Ik had ook soms zo`n streepje buiten de afleestijd en was dan toch niets. Hoop voor je over een tijd een duidelijke test.