positief? deze test is vanmorgen gedaan met ochtend urine. Nu is het probeem dat ik niet weet wanneer mijn nod is, dus kan nergens vanuit gaan. Dinsdag ook al getest en toen was die ook heeeel licht positief. Ook hoor hier verschillende verhalen over valse positieve testen van kv, is deze ook vals positief. Heb zelf wel het gevoel zwanger te zijn, maar weet ook uit ervaring dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. ps testen staan in mijn profiel!
ah... gevonden ik denk wel licht iets te zien... Ik heb m voor je in negatief gezet Bekijk bijlage 93500
Hmm dubieus..... ik zie wel enigzins wat, maar vind hem toch wel echt heeeeel licht... zou gewoon een paar dagen wachten en dan nog eens proberen.
Ik zie helaas ook niets maar misschien dat het in het echt duidelijker is dan op de foto. Over paar daagjes nog maar een test doen..
hmm ik zie wel een streepje.. en die is net zo vaag als mijn 1e testen.. dus ik denk wel zwanger, maar voor zekerheid toch de komende dagen ff testen
Ik zie ook wel vaag een 2e streepje, dus wie weet. Komende dagen nog maar eens testen en kijken of het streepje duidelijker is geworden.
Ik zie ook een streep hoor. Misschien heb je wel heel vroeg getest. Morgen of overmorgen nog eens testen???
grappig te zien dat jullie ook verschillende dingen zien, vervelend die vage streepjes. Ik wacht gewoon af, als ik volgende week woensdag nog niet ongi ben dan nog maar eens een testje wagen. Eerst morgen eens uit mijn dak gaan op loveland, even wat afleiding en dan zullen we wel zien. Ik twijfel ook heel erg aan mijn lichaam, weet van de vorige keer dat je vanalles kunt voelen maar je niet zwanger hoeft te zijn. Thanks dames, en jullie ook succes. Ik hou jullie op de hoogte!
Ik zie ook een heeeeeeeeeeeeeeeeele lichte 2e streep, spannend hoor....... Over een dag of 2 weer testen???