Hallo Dames, Ik wil mezelf even voorstellen: Ik ben Joey1986 en ik ben 24 jaar. Mijn vriend en ik zijn al 5,5 jaar samen en hebben sinds 2 jaar een kinderwens. Vanaf het begin van onze relatie vrijdden we zonder voorbehoedsmiddelen en we werden maar niet zwanger. Na 3 jaar hebben we de stap naar de HA gemaakt omdat we zelf zoiets hadden van we zijn nog jong dus hoe komt het dat wij geen kinderen kunnen krijgen. Na wat onderzoeken door een gyn zijn we doorverwezen naar het IVF kliniek in Voorburg. Na enige onderzoeken en de Hormoonkuur later hebben we 2 weken geleden de PU ondergaan waar 13 Follikels uit zijn gehaald en er 7 daadwerkelijk bevrucht zijn. Donderdag 11 maart hadden we de TP van 1 klasse 1 Embryo. Daarna is het natuurlijk spannend ivm het afwachten totdat je eindelijk de test mag doen. 13 dagen na de TP ging ik naar het toilet en toen ik afveegde had ik ineens bruine afscheiding, dit was ook de dag dat ik de laatste bolletjes (Utrogesan) had ingebracht. Ik had alsnog op de 14e dag de zwangerschapstest gedaan en ja hoor die was natuurlijk negatief. Op de 15e dag zette mijn menstruatie door. Ik heb nu een rustperiode en wanneer mijn volgende menstruatie doorzet dien ik weer te bellen en dan gaan ze weer TP en. Kan iemand mij vertellen of ze er 1 of 2 dan weer TP en? Ze zullen het dan in mijn eigen cyclus gaan doen, zou dit tot een beter resultaat kunnen leiden? Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn Cyclus kan berekenen? De reden van de IVF behandeling is dat mijn eileiders verstopt zijn, heeft iemand hetzelfde oorzaak? Groetjes, Joey1986
hey joey1986, Zat helemaal niet in jouw situatie, maar vind het behoorlijk k. voor jullie dat het mislukt is. Wat een teleurstelling he? Maar zo te klinken ga je vol goede moed een (cryo?) Tp tegemoet? Je cyclus berekenen is nogal persoonlijk. Bij mij (25 dagen cyclus) was het zo dat ik op dag 12 na eerste ongi dag mijn eisprong had en dan 13 dagen later ongi werd. Een tp in eigen cyclus heb ik nog nooit gehad. Ik heb tussen de IVF pogingen altijd een paar maanden rust genomen, was voor mij erg belangrijk om even met het leven bezig te zijn en niet alleen mar met de kidnerwens. Ik hoop voor je dat het jullie snel gegund is! Veel succes!
Hey Maria74, Dank je wel voor je reactie!! Ik zal 1 maand rust houden en dan gaan we vol goede moed voor de 2e poging.... Ik hoop dat we dan meer geluk hebben!! Gefeliciteerd met jou zwangerschap...