Dag dames, Hoeveel dagen na je (verse) terugplaatsing testte je positief? En hoeveel dagen was dat na eventueel ovitrelle/pegnyl? Officieel mag ik pas 12 dagen na de terugplaatsing testen van het ziekenhuis, maar ik weet dat daar niet het geduld voor heb
1e zwangerschap 14 dagen na terugplaatsing (netjes gewacht met testen tot de testdatum van het ziekenhuis) dus 17 dagen na Ovitrelle en de 2e zwangerschap 10 dagen na terugplaatsing dus 13 dagen na Ovitrelle.
1ste x 7 dagen na terugplaatsing positief. Nu na de laatste terugplaatsing na 5 dagen positief getest. Wel echt een vaag tuurstreepje.
13 dagen na de terugplaatsing geloof ik. Was de datum dat het van het ziekenhuis mocht. Ik had Ovitrelle gebruikt.
Hier helaas niet zwanger geraakt van verse terugplaatsing, wel van een cryo, ik testte elke keer op 10 dpo, dat is in mijn geval 6 dagen na terugplaatsing
Bij de eerste en tweede heb ik 4 dagen na terugplaatsing getest (dus 9 dagen na pregnyl), test was positief, maar omdat pregnyl atijd lang in mijn lichaam zit (weet ik van iui's) heb ik dus doorgetest en elke dag liep hij heel mooi en snel op. Beide keren was het een emmy van 3 dagen oud. De 3e is een spontane zwangerschap