Hoi Meiden, Ik open een topic over succesverhalen van clomid. Ik zou van jullie meiden willen weten of er meiden snel zwanger zijn geworden door Clomid. Ik zelf gebruik het nu ook, dit is de derde maand. Heb niet veel hoop. Maar als ik jullie succesverhalen hoor dat ik er ook weer voor kan vechten. Liefs Astrid
hey hey, 4 jaar geleden zwanger geraakt in 4e ronde(had 3 maanden 50 mg gehad, en bij 1e maand 100 zwanger!). nu zit ik in mijn 4e ronde, afgelopen ronde een vmk gehad, net na mijn NOD (positieve test, maar daarna meteen begonnen met bruinverlies). hoop dat deze maand raak zal zijn.... wat is de reden dat jij Clomid slikt?
Ik heb alles bij elkaar ruim een jaar Clomid geslikt. Eerst werd ik in ronde 3 zwanger. Snel dus, helaas miskraam. Daarna heb ik er weer 11 rondes over gedaan. Is dus niet echt veel van te zeggen. Probeer positief te blijven denken. Wij hadden ook gehoord dat het waarschijnlijk niet meer zou lukken op de natuurlijke manier en dat we op moesten houden met Clomid en beginnen met IUI. En zie banner, die maand ben ik zwanger geworden na 1x sex. Alles is mogelijk en soms geeft de natuur ineens kleine wondertjes weg! Succes meid
ik ben ook bezig met clomit 50g . heb gister in het ziekenhuis geweest om bloed te prikken want ik zou een eisprong moeten hebben gehad alleen kunnen ze dat nakijken met een bloed test. ben heel erg benieuwd en he b nu ook echt voor het eerst een eisprong gevoelt.