Hallo meiden. Ik vraag me iets af. Na hoeveel dagen na de tp hadden jullie wat symptomen of misschien net niet. Bij mij is het nog veel te vroeg, weet het ,dag 3 na tp. Maar ik kan mij hiervan dus niks meer herinneren bij mijn cryo tp in januari 2010. EN kan ook niks terugvinden ervan bij mijn oude berichten. Dus ben benieuwd \Groetjes OW
Ik had 3 dagen na de terugplaatsing allemaal rare steken en ik was die dag super misselijk. Dat we eigenlijk op het werk riepen van nou die is druk met innestelen haha.. Ik was uiteindelijk inderdaad wel zwanger maar of dat die dag was dat weten we natuurlijk niet Het was ook maar 1 dag en daarna geen last meer gehad. Wel na de 6e week ofzo hoor maar dit is me echt bijgebleven..
Dank je wel Jem voor je reactie! Vind het "erg" haha dat ik het niet meer weet van toen, werd een miskraam. Maar het enigste wat ik heb als ik zwanger ben, is dat het binnenin smaller word. Maar wanneer dat bij de cryo's was???
ow ik had met de tp's precies een week later pas de kwalen. en die laatste tp had ik precies een week later bruinverlies en toen ging het dus wel goed. duim voor je meid!!!
Hoi, Ik had 5 dagen na tp beetje buikpijn, alsof je menstruatie er aan komt, 9 dagen na tp enorme hoofdpijn en toen richting testdatum behoorlijk pijnlijke borsten. Gelukkig toen ook positief getest, dus nu zwanger. Hoe gaat het met je? Hoe lang na tp zit je nu? Liefs
Girl morgen ben jij het aantal weken toen ik van S beviel Spannende tijd word het! Dees wat goed proficiat zeg!! Ik ben alleen maar nerveus hahahaha echt erg. Ik zit nu 4 dagen na de tp van een blastocyste ( 5dgn oud) Ik zit zo te wachten op het kwaaltje wat ik bij de mk en bij mijn zwangerschap van S had
Ons wondertje@ Succes lieverd duimen rollen. Ik zal het niet meer weten wanneer ik wat voelde een jaar geleden toen we voor het eerst zwanger waren , helaas mis gegaan zoals je weet. Weet wel dat mijn lijf me nu weer gek maakt [ lees mijn topic alleen als je wil hoor]
Marnat wat lief zeg!! Dat je me met al jouw verdriet, mij nog succes komt wensen voor een 2e! Je bent een kanjer. Gaat het een beetje met jullie? Las dat je lichaam je wat vaker voor de gek houdt nu
Ik ben lief Denk nog wel eens aan je ondanks mijn rot jaar . Ja mijn lijf doet raar idd morgen weer bellen voor de uitslag van de bloedtesten . Of we zwanger zijn of in de overgang, of aan het rouwen zijn.
Dikke knuffel lieverd. Het is ook allemaal zo heftig geweest voor jullie Denk ook vaker aan jullie hoor en lees vaak je topic bij
Weet ik wel lieverd dat je mee leest , ik ga jou hier ook in de gaten houden. Als ik morgen middag nieuws heb zet ik het in mijn topic. en idd het is niet niks wat we dit jaar door hebben moeten maken . 2012 mag van mij wel beginnen.
Hoi meid, spannend weer...Dat S alweer bijna een jaar is joh! Gaat snel. Ik had bij alle drie de keren dat ik zwanger was al in de tweede wachtweek een weeïg gevoel. De eerste twee keer weet ik dat nog aan de medicijnen, maar de laatste cryopoging heb ik zonder medicatie gedaan - en had ik het ook. En ik was die laatste poging al binnen 4/5 dagen na TP enorm moe. Op wd 11 (6 dagen na TP) was ik echt misselijk en nog steeds zo moe - en heb toen getest. Testte dus met 3w3d al positief, maar bleek later ook wel héél vee HCG aan te maken . O, en de keren dat ik zwanger was had ik op dag 5 een uurtje lang ofzo enorme steken! En dat heb ik de keren dat ik niet zwanger was (1x verse TP, 1x cryo) niet gehad. Duim voor je, succes!
Hi OW, Hoeveel dagen hangt er ook vanaf hoe oud je embryo al is hè Een blasto zal zich eerder innestelen dan een 2 cellige op de dag na de punctie. Gemiddeld gebeurt het tussen dag 5 en 9 na punctie. 5 is heeel snel, 9 is aan de late kant. Dus wanneer jewat zult kunnen voelen hangt er ook van af hoeveel dagen na tp je zit. Als jij een blast hebt, is de kans aanwezig dat het de volgende dag al innesteld.... *duim* Ik hoop voor je dat het deze keer raak zal zijn!!
Hallo meiden, Nou de poging was dus mislukt, mijn vermoeden kloptte dus alweer helaas. Nu moet ik het einde van de maand weer naar de fert arts terug. Want er zijn ook geen cryo's deze keer. Dus alles zal van voor af aan moeten pfff.
Ach lieverd mag nog niet zeuren. Ik denk dat het ook veel met de stress te maken heeft wat we hier thuis de afgelopen tijd telkens hebben gehad.