wat doen jullie met de over gebleven medicijnen? ik heb nog over, ik zou er een ander wel blij mee willen maken maar je mag het niet aanbieden
hey, Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ja ik weet niet wat ze met de medicijnen nog doen maar zou ze terug brengen naar de apotheek. misschien dat ze deze toch weer voor een ander kunnen gebruiken
Bij de Apotheek vernietigen ze het! Je mag ze idd niet in het openbaar hier op het forum weggeven. Maar er zijn hier genoeg meiden met 4e, 5e etc. pogingen die er wel heeeeel gelukkig van zouden worden. Dus wees crea zou ik zeggen zonder de wet te overtreden
In Belgie moeten ze de medicijnen zelf betalen, dus ik denk dat je iemand er wel blij mee kan maken. Ik weet een forum waar je ze wel kan aanbieden, wil je weten waar, dan pb je maar.
De apotheek vernietigd het! Breng het terug naar de fertiliteitskliniek. Daar bewaren ze de spullen en wordt het soms gegeven aan vrouwen die het zelf moeten betalen of vrouwen die bijvoorbeeld toch nog een dosis moeten spuiten en door de medicatie heen zijn. Zo moest ik bij de vorige poging ook 2 dagen langer spuiten en had geen medicijnen meer. Ik kreeg toen van het fertiliteitsteam twee injecties die over waren en zij bewaren in de koelkast. Mijn overgebleven spuiten (had losse spuitjes voor de gonal en lucrin) heb ik weggegeven aan Babyhope samen met de restanten van mijn kraampakket. Dit gebruiken ze voor derde wereld landen om moeders veiliger te laten bevallen. De spuitjes kunnen ze gebruiken om injecties te geven. Succes en gefeliciteerd met de zwangerschap. Jille
Hier ook nog heel wat spuiten decapeptyl in de koelkast :-D. Ik kon ze ook niet terugbrengen naar de fertiliteitspoli van het ziekenhuis, want dat mogen ze niet meer aannemen. En inderdaad, bij de apotheek vernietigen ze ze en dat kan ik ook niet over mijn hart verkrijgen. Dusss, PB me maar, want ik wil mijn groentela wel weer eens gebruiken .
Geef aan bij je kliniek dat je nog medicatie over hebt. Het kan zijn dat ze dan mensen gaan aanbieden dat jij nog medicatie hebt zodat ze dat bhj jullie kunnen ophalen. Niet elke kliniek mag medicatie op voorraad hebben en de apotheek vernietigd het omdat ze geen garantie hebben dat jij het goed bewaard hebt.
Niet elk ziekenhuis of kliniek neemt de medicijnen over om dit vervolgens weer weg te geven aan stellen met zelfbetaalde pogingen. Er zijn klinieken die redeneren niet te weten of het wel volgens de voorschriften is gebruikt. Bij de apotheek wordt het sowieso vernietigd. Erg jammer want er zijn helaas teveel meiden die alles zelf moeten betalen en ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het duur is. Hopelijk kan je het via een creatieve manier kwijt aan iemand die het kan gebruiken. Bijvoorbeeld middels een persoonlijk berichtje ofzo. Anders via het forum van Pientje. Op Belgische fora wordt het overigens wel openlijk aangeboden.