Temperaturen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ThinkPink1201, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    Hoi iedereen, ik zou ook eens een maand willen temperaturen...

ik zou het niet rectaal doen... zie dat niet echt zitten :p

Moet dat echt rectaal of niet?

Thanks!

2. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor. Vaginaal schijnt nog beter te zijn. Maar dat lijkt mij ook niks. Ik doe gewoon oraal en dan gewoon goed wegdrukken onder tong, mond dichtpersen en rustig door neus ademen. Prima resultaten. Maar daarbij twee aantekeningen:
    - ik heb een speciale thermometer met 2 decimalen, die dus preciezer is (ook al lig je er 3 minuten ipv 10 seconden mee in je mond).
    - ik heb sowieso een vrij extreem verschil in temperatuur tussen de eerste fase van mijn cyclus en de tweede fase.
    Dus mocht oraal iets minder precies zijn, dan heb ik daar zelf geen last van. Voor iemand anders kan dat weer anders zijn.

3. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    volgens mij is het ook heel belangrijk precies op hetzelfde tijdstip te doen, elke dag (dus wekker zetten in weekend). en vóór dat je je bed uitstapt.
    ik heb een thermometer met één decimaal achter komma en temp ook wel eens later. dat is niet handig, maar ja.
    ik heb toch wel meer inzicht gekregen wanneer mijn eisprong is.
    maar hezelfde tijdstip tempen en vóórdat je opstaat is belangrijk dus. goed onder tong ook. dan kun je best goede resultaten krijgen hoor.

Deel Deze Pagina