Hoeveel dagen naar innesteling positieve zwangerschapstest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mamsje1987, 30 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsje1987

Mamsje1987 Niet meer actief

Hallo meiden mag ik wat vragen?
    Wat is normaal kwa innesteling naar een eisprong?
    Ik weet bij mijn vorige zoontje dat ik op dag 13 een verhoogde temp had! Dus eisprong gehad want basaal zit ik altijd op 36,6. Maar op vrijdag 4 dpo gerekend eisprong dag 12 had ik pas zondag dus 9 dagen later een licht positieve test.
    Ik had die 4 dpo enorme buikpijn! Ben toen eerder gestopt met werken..... maar kan dat wel? 4 dpo innesteling en pas 9 dagen later positief testen? Zou iemand eens willen kijken naar me ff temp lijstje en willen aangeven of dat kan? Vrijdag 24 maart ben ik gestopt vanwege de enorme buikpijn!!!

2. Mamsje1987

Dir is mijn temp kaartje van Mn zoontje

Bijgevoegde bestanden:

3. Mamsje1987

@RoGiJuLi ik ben zeer benieuwd naar jou mening?? Omdat je veel verstand hebt van tempen.
    Ik heb de eerste dagen niet getempt omdat ik rust in Mn hoofd wilde!

4. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Dat zijn wel echt heel veel open dagen...

5. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Uit dit kaartje kun je echt niks halen. Noch een eisprong, noch een eventuele innesteling.

En het is onmogelijk dat je pas 9 dagen na een innesteling positief test. Dan was je innesteling dus een andere dag (later). Sowieso is 4dpo erg vroeg voor een innesteling.

6. Mamsje1987

Klopt maar ik
    Temp al jaren en weet dus zeker dat ik voor dag 13 Mn ei heb gehad.
    Vanwege ziekte..... oorontsteking rond dag 23 veel open bolletjes.
    Wat mijn vraag is kan het dat ik op dag 13 verhoogde temp dus eisprong heb gehad en zo kort erna al innesteling heb gehad ?

7. Mamsje1987

Oké dank je wel daar was ik nieuwsgierig naar! Mn ei was sowieso voor dag 13 want ik temp langer en zit altijd voor ei rond 36,6
    En op dag 13 was hij al hoger daarna heb ik een oorontsteking gehad dus vandaar veel
    Open bolletjes

8. Mamsje1987

Op dag 26 eerste lichte positieve test..... ik vermoed dus aangezien Mn temp dag 13 al hoger was dat dag 12 ei en dus 13/14 dpo Mn eerste test positief was ?

Bijgevoegde bestanden:

9. Mamsje1987

Ik zal Mn vraag beter stellen. Wat is normaal
    Kwa innesteling???
    En positieve test ? Hoeveel dagen verschil zit daar normaal ongeveer tussen?

10. Flamingooo

Gemiddeld genomen kun je 2-3 dagen na je innesteling een eerste lichte positieve test hebben.

En de innesteling vind volgens mij gemiddeld genomen tussen 7-11dpo plaats. Met uitschieters naar eerder of later.

11. Mamsje1987

Oké dank je wel! Meis!! Dus kort gezegd kan ik nooit op 25 maart innesteling gehad hebben en op 3 april pas licht positieve test?

12. Flamingooo

Nee die kans is echt heeeeeel klein. Maar ik ben wel benieuwd waarom je dit ruim 3 jaar na dato wilt weten eigenlijk?

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ongeveer 2 dagen.

Ik denk dus dat jouw ei idd later was en de hoge tempen te wijten zijn aan de oorontsteking die je had.
    Die hoge temp op dag 13 kan al van je oorontsteking zijn geweest omdat je temp dat sneller oppikt dan jij klachten hebt ;)

14. Mamsje1987

Hahahah omdat we nu bezig zijn voor nog een kleine. En ik gisteren op 8 dpo dus in eens wat roze verlies heb.
    Ik heb altijd een LF van 14-15 dagen. Dus vond het wat vreemd en ik was altijd in de veronderstelling dat die buikpijn die ik toen ervaren had bij Mn zoontje ( omdat ik echt naar huis moest van het werk her was echt een vreselijke pijn) en ik ben absoluut niet kleinzerig, maar ik dacht altijd dat dat de innesteling geweest moest zijn! Maar misschien komt Mn menstruatie gewoon eerder omdat Mn temp vanmorgen ook iets gedaald is

15. Mamsje1987

Oké dank je wel,ik had gisteren namelijk op 8 dpo wat roze verlies! Vandaag iets een temp dip. Zou Mn menstruatie al komen of kan dat op 8 dpo een innesteling zijn ?

16. Mamsje1987

Dit is Mn temp kaartje normaal heb jk altijd een LF van 14-15 dagen

Bijgevoegde bestanden:

17. Mamsje1987

Oh en kan je aan De hand van een uitgerekende datum berekenen wanneer je eisprong precies geweest is ?

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk niet dat een ongi nu al komt, maar ik kan je ook niet zeggen of het nu een innesteling was/is.
    Een dip kan altijd ook zonder reden voorkomen, net als spotting helaas.
    Als het nu een innesteling is, moet je dat over 3 dagen op een vroege test zien.

19. Mamsje1987

Oké dank je wel voor alle uitleg! Ik veracht eigenlijk op zondag Mn menstruatie ik wacht tot vrijdag dan ga ik pas testen.

margarethd vindt dit leuk.
  20. Mamsje1987

En kan je aan de hand van een uitgerekende datum een eisprong berekenen? Ongeveer??
    Ik was bij Mn zoontje 16 dec uitgerekend. Ik ben daar wel erg benieuwd naar..... omdat ik al die jaren heilig gelooft heb dat die pijn een innesteling was

Deel Deze Pagina