Ons zoontje gaat 2,5 dag naar het kdv. Een dag is voor mama, papa heeft een middag samen met zijn knul en oma past ook nog een dag op.
Jaime ging vanaf 2,5 mnd oud drie dagen kdv. Dan 1 dag opa en oma en de andere dag was ik vrij. Nu neem ik omdat ze naar school gaat op woensdagmiddag ouderschapsverlof. Sacha gaat dan maandag naar opa en oma. Dinsdag en donderdag naar kdv en woensdagochtend hou ik hem thuis. Ze slapen eerst toch nog veel. thuiswerken gaat hopelijk lukken als hij er is.....
Layla gaat 2 halve dagen naar de PSZ, dani gaat nog nergens heen maar vanaf Feb/Maart 1 dag in de week naar de opvang
ik werk onregelmatig het kan zijn dat ze drie dagen naar gastoudergezin gaat soms maar 2 dagen of ze gaat naar me moeder en de rest van de dagen ben ik of me vriend thuis
Ma: kdv di: oma of papa do: oma do: mama vrij: mama Mijn zoontje gaat dus maar 1 dag, voor hem vind ik dat voldoende omdat ik merk dat hij toch het liefste thuis is. Hij vermaakt zich er wel, maar is ook erg blij als we hem ophalen.
Robyn gaat nu 1 dag naar het kdv en 1,5 dag naar opa, vanaf februari gaat ze 2 dagen naar het kdv en een halve dag naar opa.
Hier werk ik in de horeca en wij hebben ook maar een halve dag oppas nodig. Sem gaat dan naar opa en oma. Ik werk za,zo,ma dus we hebben alleen voor de maandag oppas nodig. Heerlijk hoor.
Quincy gaat 3 dagen naar het kdv. Ik vond dit in het begin wel een beetje veel, ze zou eigenlijk 2 dagen naar het kdv gaan en 1 dag naar oma, maar oma is overleden toen ze 2,5 maand was, dus moesten we wel 3 dagen naar het kdv. Opa wilde niet standaard een dag oppassen. Nu gaat ze bijna 3 maanden en vind ik het al helemaal niet meer erg.
Mijn kleine gaat van maandag tot vrijdag dus 5 hele dagen. Maandag en woensdag zit ik op school. (hij gaat van 8 uur tot 5 uur dan) Vrijdag heb ik trainingen( gaat hij van 9 uur tot 5/6 uur) Dinsdag heb ik meestal wel afspraken en dan neem ik het huis onder handen Donderdag is mijn enige vrije dag en dan haal ik me slaap in, doe ik me huiswerk dus een relax/bijtank dagje. Maar dinsdag en donderdag gaat hij meestal pas om half 10 en haal ik hem om maximaal 4 uur weer op. Ik heb er geen moeite mee dat hij zo vaak gaat wel aan het begin. Maar om het vol te houden moet het wel. En hij geniet er erg van.
Ma : mama thuis Di : Mama thuis Woe : Komt oma (mijn schoonmoeder) bij ons thuis oppassen Do : KDV 07.00 - 17.00 Vrij : KDV 07.00 - 17.00 Za : Mama en papa thuis Zo : Mama en papa thuis
Hier gaan de meiden 2 dagen in de week naar een gastouder en 1 dag per week kdv. Ik vind persoonlijk 3 dagen kdv teveel voor mijn meisjes. De gastouder geeft gewoon net iets meer rust vind ik. Toch vind mijn oudste het op het kdv ook erg leuk (ging vanaf haar 3e maand tot en met 5e maand wel 3 dagen in de week kdv) en ze doet het erg goed voor een kindje wat maar 1keer per week komt. Het is dat er "toevallig" een geschikte gastouder op mijn pad kwam, anders hadden mijn meisjes ook 3 dagen kdv gehad. Maar ik ben persoonlijk erg blij met de situatie nu !
Mijn Lidyano gaat 3 dagen naar het kdv. Hij vind het er ontzettend leuk en heeft veel interesse in al die kindjes. Overige 2 dagen is hij thuis met mij.
maandag papa thuis dinsdag mama thuis woensdag naar mijn ouders donderdag kdv vrijdag mama thuis zaterdag papa en mama thuis zondag papa en mama thuis
Mijn meiden gaan 4 dagen naar de BSO (15.00-17.30) en ook met studiedag. Mijn zoon gaat 4 dagen naar het KDV (08.00-17.30). Persoonlijk vond ik het wat veel voor hem, maar heb geen andere keuze.