Ik en mijn man hebben besloten om voor een 3e kindje te gaan. Vrijdag mijn laatste pil ingenomen en vandaag ongesteld geworden. Ik heb pcos en bij de vorige 2 zwangerschappen ben ik zwanger geworden met 150 mg clomid. De eerste na 2 jaar en bij de 2e na meer dan een jaar. Bij de 1e ben ik na een jaar naar het ziekenhuis gegaan en na een jaar van onderzoeken en hormonen te hebben geslikt en geprikt ben ik zwanger geraakt. Bij de 2e ging het iets sneller omdat ik na 2 maanden te hebben gestopt met de pil gelijk naar het ziekenhuis ben gegaan. Ik wilde niet weer een jaar proberen omdat ik mijn lichaam ken en gewoon geen eisprong krijg. Nu is mijn vraag, zal ik nu weer gelijk naar het ziekenhuis gaan of zullen we het eerst zelf een paar maanden proberen met ovulatie testen?
Hey meis, ik zou gewoon weer naar de gyn gaan. De kans is helaas groot dat je anders weer zolang moet wachten...aangezien dat de vorige 2 keren ook het geval was. Leuk dat jullie voor een derde willen gaan!! Veel succes!!
ik heb vrijdag een afspraak gemaakt bij de huisarts voor een verwijs brief en die moet ik opsturen naar het erasmus ziekenhuis, zodat zij mij kunnen inplannen... ik vind het wel een beetje raar, vroeger maakte je een afspraak en nam je de verwijs brief mee...