M'n moeder ziet de kids sowieso elke week. M'n vader ook vaak wel. M'n schoonmoeder woont op 1 uur afstand en komt bijna nooit. Hooguit 1x per 2 maanden.
Mijn ouders zie ik elke week als ik mijn zoontje breng en ophaal. Daarnaast gaan we nog wel eens in de week bij ze langs (even iets halen, koffie drinken) of zij bij ons. Wij wonen dan ook vlakbij elkaar. Mijn schoonmoeder zien we ongeveer één keer per maand. Meestal gaan wij daarheen. Mijn schoonvader zit geen vaste termijn in. Kan zo 2 maanden niet zijn en dan weer wel.
Schoonouders en ouders zien we zo 1/2 keer per week. Ze passen beide een dag op en vaak nog een keer voor de gezelligheid
Mijn schoonouders eens in de twee weken en af en toe komt mijn schoonmoeder een x extra. Mijn moeder 1 of 2 x per week. Ik vind het zo prima. Geniet inderdaad het liefst met mijn gezin.
Mijn moeder zo'n 5x per week Mijn schoonvader + (stief)sm 2/3/4 per maand Mijn schoonmoeder nooit, gelukkig... Mijn dochter gaat wel 1x per week daar naartoe.
Schoonmoeder 1/2 x per wk. Vaak in combie met oppassen of gewoon koffie visite hier of daar. Mijn ouders idem.
Ik heb geen schoonouders, dochter ziet ex zijn ouders niet om verschillende redenen. Mijn moeder bel ik minstens 1x per dag en zie haar ongeveer 2 a 3x per week. Woont hier 2 minuten lopen vanaf
Onze ouders wonen in dezelfde stad als wij. Ze passen ook geregeld op. Meestal zien we elkaar elke week wel een keer. We zorgen er in ieder geval altijd wel voor dat het nooit langer dan twee weken duurt dat de (klein-)kinderen en (groot-)ouders elkaar niet zien. Uitgezonderd vakantie. Als we elkaar zien is er aandacht voor de kinderen maar ook voor elkaar. We zien onze ouders nu wel iets vaker dan voordat we kinderen hadden. Ik snap wel waarom het bij (jonge) kinderen belangrijk is ze geregeld te zien. Ze veranderen zo snel. Ik vind het fijn dat ze elkaar geregeld zien en een goede band hebben.
Schoonmoeder 3x per jaar ( woont op de grens van België/Frankrijk ) Schoonvader nooit ( geen contact mee ) Moeder 1x in 14 dagen ( woont op 40 min rijden ) Vader 1x per jaar ( woont op 45 min rijden maar weinig contact mee )
Wisselend. Mijn ouders wonen op half uurtje afstand en zie ik denk ik 1 x per week of 1 x per 2 weken. Schoonouders wonen 2 straten achter ons en schoonmoeder past 1 x per week op. Hun zien we denk ik wel 2 tot 4 keer per week.
Onze ouders wonen beiden op 1 uur afstand van ons, we zien ze gemiddeld 1x per maand. Nu wel iets vaker voor ons zoontje, ze passen af en toe ook op. Maar het gaat ze er dan ook km dat ze hun (schoon)kinderen kunnen zien, niet alleen hun kleinkind Begrijp ik nou goed dat je schoonmoeder de communicatie/band met je zoontje in de weg staat? Dat lijkt me niet fijn. Ik zou zeker een grens gaan trekken dan. Fijn dat ze een goede band hebben natuurlijk, dat is ook belangrijk. Maar vergeet je eigen gezin ook niet Succes!
Mijn ouders zijn hulpbehoevend, mijn moeder zit in een rolstoel, vader slecht ter been. Ze zijn al 2 jaar niet meer bij ons geweest, maar ik ga 2x p week naar hen toe. Mijn schoonouders wonen op 45 min rijden en zien we 1 a 2 keer per maand.
Mijn schoonouders wonen in turkije dus die zien we met geluk 1x per jaar. Voor mezelf vind ik het niet erg maar ik vind het wel erg jammer voor de kinderen. Ik had het leuk gevonden als ze echt een band met opa en oma zouden hebben. We bellen elke dag via facetime maar dat is toch anders. Dit jaar gaat vakantie niet lukken ivm werk en mijn schoonouders komen zelf ook niet. Vind ik wel jammer want ze zouden best 1-2 weken kunnen komen om de kinderen even te zien. Mijn ouders wonen 100 km bij ons vandaan en zien we denk ik 1x per maand. En mijn moeder werkt zelf 36 uur per week en heeft ook vaak dingen te doen. En mijn vader is alcoholist en woont bij mijn oma. Maar omdat mijn ouders 10-15 minuten van elkaar wonen moeten we het altijd wel een beetje plannen zodat we ze allebei kunnen zien. Vind ik vaak ook vervelend en lastig maar als je dna toch in de buurt ben is het ook lullig om niet even bij allebei langs te gaan.
Ik zie mijn schoonouders gemiddeld 1 keer per 2 weken. Ze wonen 3 min. met de auto bij ons vandaan. Maar het is altijd bij hun thuis, hier komen ze niet zo vaak, dat komt voornamelijk omdat ze een oude hond hebben die het niet fijn vind om alleen te zijn en de hond kan niet mee naar ons toe omdat wij katten hebben waar de hond een hekel aan heeft. Maar dat zal misschien wel anders worden zodra de kleine er is. Mijn man ziet zijn ouders overigens bijna elke dag wel, maar hij gaat dan vaak even langs na zijn werk. Mijn ouders daarintegen wonen in NL, dus die zie ik maar 2 keer per jaar.
Wij zien mijn schoonouders sowieso 1 x per week omdat onze dochter elke week bij oma is en nu deze week wel 3 x
0,25 keer per week. We zien hen gemiddeld een weekend per maand. Goede tip voor iedereen die gek wordt van ouders of schoonouders: ga gewoon niet zo dicht in de buurt wonen.
schoonmoeder woont aan de andere kant van de wereld. Die zien we eens in de 2 jaar ofzo.. Schoonvader is narcist & behoorlijk gestoord. Daar hebben we geen contact mee. Mijn ouders wonen een uur rijden hiervandaan. Die zien we eens in de 2 weken. Wij gaan dan weekendje daarheen. Dl is gek op ze & wij kunnen dan samen wat tijd doorbrengen
Mijn ouders zien we 2x per week denk ik. Meestal bij hun thuis. Schoonouders zien we eens per 3 maanden ongeveer.
Wij zien m'n schoonmoeder 1x in de 2/3 weken, en ik vind dat meer als genoeg! Mijn eigen moeder zie ik wel iets vaker, maar scheelt niet veel... Ik moet er echt niet aan denken dat m'n schoonmoeder hier 4x per week zit..