Confused :S

Discussion in 'Zwanger worden' started by FutureMommy, Aug 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FutureMommy

Aug 18, 2008
    87
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Oke ik heb PCOS dus weet niet echt wanneer mijn NOD is maar aan mijn lichaam te merken heb ik mijn ei gehad en is 1 van deze dagen mijn NOD.
    Nu heb ik best veel symptonen dus heb ik natuurlijk getest en vrijdag kwam de streep pas náá de afleestijd (kruitvattest na 5 min.) Maar nu net kwam er wel een streep maar je moet hem wel willen zien denk ik maar nu na de afleestijd word die dus steeds duidelijker (hij knalt er nog niet echt vanaf of iets ;)) Wat denken jullie hiervan zwanger of niet?

Hoor het wel!

2. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,516
    36,479
    113
    Hmm, moeilijk. Na de afleestijd mag je het dus niet meer bekijken, maar de laatste keer kreeg je voor die tijd al een streepje te zien? Ik had met de kruidvat ook een heel vaag streepje toen ik zwanger was, misschien eens een ander merk proberen?

Als het streepje binnen de 5 minuten verscheen zou ik toch denken dat je zwanger bent.

3. FutureMommy

Aug 18, 2008
    87
    0
    0
    Ja ik hoor wel vaker dat die kruitvat niet echt super zijn helaas..
    Maar idd wel binnen de tijd maar je moest echt heel goed kijken en daar en ik ook band dat ik het me in heb gebeeld maar hij werd dus steeds duidelijker
    Goed idee ander merk misschien dat die wat meer duidelijkheid geeft!
    Heb trouwens foto's in mijn album alleen is dat ook niet echt heeel duidelijk geworden helaas.

4. Moniq

Moniq Actief lid

Nov 18, 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    De digi test van Clear bleu is erg duidelijk.Mss moet je die proberen.
    Succes!

5. FutureMommy

Aug 18, 2008
    87
    0
    0
    Ik heb die digi nog bij mijn zus liggen maar bij mijn vorige zwangerschap teste ik pas 12 dagen overtijd positief met die digi dus vandaar dat ik eerst "gewone" probeer. Maar als het me te lang duurt gebruik ik die gewoon haha :)

Share This Page