Ik heb de laatste 2 maanden 2 dagen achtereen positieve ovu testen gehad, dag na 2e positieve test temp omhoog dus eisprong.
Mijn vraag is ongeveer hetzelfde. Ik test altijd rond etenstijd met sensitest. Ik had eergisteren negatief, (geklust) gisteren positief (geklust) en nu weer negatief. Klopt dat wel? Ik las op de gebruiksaanwijzing dat je ei dan komt binnen 24 tot 48 uur, maar is bij mij dus vrij snel. Klopt dit? Na deze negatieve test hoeven we dus niet meer te klussen? Ik hoop dat 2 keer klussen genoeg was...
Hallo allemaal,sorry dat ik er even tussendoor gesnelt kom ik ben Annemarie zoals jullie aan me naam kunnen zien!ik heb ook de kruitvat ovulatie testen en heb 2x getest hoewel ik ook een onregelmatige cyclus heb ik had ook 2 dagen positieve test maar toen ik de dag daarna testen was ie een stuk minder (het streep je he die aangeeft of je vruchtbaar bent)dan die dag ervoor ik heb ze gebruikt en ga nu volgende x verder met de ovulatie testen van clearblue toch denk ik wel dat die ovu testen van Kruidvat wel werken en trouwens vrouwen die geen ovu testen gebruiken raken ook zwanger dus het moet toch een keer lukken of de test nu wel of niet betrouwbaar is ik ben er wel te vreden over en anders buy a nother