Ivf en mogelijke overstimulatie.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Disney91, 3 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Disney91

    Disney91 Lid

    15 apr 2018
    10
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Ik lees al een langere tijd mee op het forum. Ik heb pcos en mijn eileiders zijn slecht door gankelijk. Hierdoor zijn wij begonnen met ivf. Dit is mijn eerste ronde voor de punctie.

    Ik gebruik decapeptyl in combi met gonal f.

    Nu mijn vraag, ik had vrijdag een echo waarop er een paar kleintjes van 10mm waren te zien en verder niets. Nu vandaag weer een echo en er zijn er 14 boven de 15mm. Ik moet vanavond nog een keer spuiten en morgen weer terug. Maar ben nu bang dat als ik dezelfde hoeveelheid spuit het morgen er nog meer zijn. En dat ze dan de punctie gaan cancellen. Want daar had mijn arts het vandaag allemaal over, dat ik op het randje van overstimulatie zit. Zou ik ook wat minder kunnen spuiten of maakt dat niks meer uit?

    Bedankt
     
  2. stiertje88

    stiertje88 Fanatiek lid

    24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Vandaag gewoon protocol volgen en morgen bespreken.
    Je zult wel extra bloed moeten prikken waarschijnlijk, maar op zich zijn 14 follikels niet perse erg veel (ik had er bij mijn overstimulatie nog een stuk meer iig). Veel drinken ondertussen.
     
  3. Disney91

    Disney91 Lid

    15 apr 2018
    10
    0
    1
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie en voor de tip! Morgen vroeg moet ik idd eerst bloed laten prikken en later op de ochtend een echo. Vanuit daar word besloten of de punctie wel of niet mag doorgaan.
     

Deel Deze Pagina