Hoeveel dagen temp hoog alvorens te testen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Bianca, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey,

ik heb al 2 keer getest op verschillende dagen maar ze blijven gewoon negatief.

Mijn temp blijft gewoon hoog.
    Ik moet meer plassen dan vroeger, heb een gevoelige buik, hoofdpijn, moe, verlies een klein beetje bruinslijm maar geen drupje bloed!

Ik heb bij deze calculator gekeken en die gaf weer dat ik mijn eisprong 7 oktober had (bij ff is het ook zo!) en de 12de innesteling. Ik had de 12de een ferme pijnlijke steek in mijn onderbuik. Nadien heb ik vanalle symptomen gekregen, alleen het bruinverlies is sinds gisteren! Maar da's bijna niets!

Wanneer zou ik kunnen testen volgens jullie? Dit is de link naar mijn ff tempkaartje

http://www.fertilityfriend.com/home/d4c1b

Groetjes

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi bianca,
    de laatste 2 temperaturen zijn open rondjes, heb je op een ander (later) tijd getempt waardoor hij hoger was?

zolang de testen niets zeggen is het afwachten vrees ik.. ik zou woensdag weer een testje doen!

succes!

3. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    tja, ik heb het hier op't forum al eens uitgelegd wat mijn gyn mij zei over tempen. Hier komt't!

"je moet zeker 8 u slapen en dan tempen voor het opstaan. Welk uur is van geen enkel belang!"

Ik temp nu toevallig wel altijd rond hetzelfde uur omdat ik samen met mijn zoon opsta en die is altijd om een u of 9 wakker. Dus de open rondjes daar snap ik niets van!

Ik was inderdaad van plan om woensdag nog eens te testen als ik mijn regels nog niet heb! Is hij negatief ga ik een bloedtest laten doen!

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi bianca, mijn en vele andere gynnen zeggen dat het zeer belangrijk is om op het (ongeveer) zelfde moment te tempen, en inderdaad wel na een uur of 8 slaap.
    ik ga dus niet mee met jouw gyn; want het is wetenschappelijk bewezen dan het lichaam om bv 06 uur in de morgen veeeeeel koeler is dan bv om 10 uur!

anyway, open rondjes krijg je als er meer dan (ik dacht) een half uur verschil zit in de tijd die je normaal tempt. dan wordt het rondje open.

trouwens, mooie fotos van keano!

en ik duim voor je woens!

klingel

5. Niet meer actief

Hey meid,

Het is verstandig om vanaf dag 14 of 15 na je ei te testen.
    Maar let op.
    Aan jouw kaartje te zien kan net zo goed je eisprong op dag 15 of 18 geweest zijn.
    Alle 3 deze dagen heb je een temp stijging van 0,2 maar vanaf de tempstijging op dag 18 blijft hij echt hoog.

6. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ja, is moeilijk, he! Maar zowel mijn gyn als ff zeggen dat ik de 7de oktober mijn eisprong had.
    Ik nam toen cyclocur en dat zorgt ervoor dat je op een bepaald moment je eisprong hebt en ook dat komt overeen met die dag!

Dus vanaf morgen kan ik testen als er nog niets is. Mijn bruinverlies is ook gestopt nu! Dus heb helemaal niets meer!

Spannend, he!

Tja, over dat tempen zal er altijd wel discusie zijn, he! Gewoon doen wat je zelf het beste vind!

Greetz

7. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Heb vandaag terug bruinverlies. Mijn temp is nog steeds hetzelfde! 36,7! Durf eigenlijk niet te testen dus ik ga nog even wachten denk ik. Mss dat ik een bloedtest laat doen, dan ben je direct zeker, he!

PFFFF, spannend!

Groetjes

8. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik moet morgen bij de gyn gaan. Hij gaat een bloedafname doen en mss een echo. Dus het kan zijn dat ik direct zie of ik zwanger ben of niet! De uitslag van het bloed weet ik 's avonds normaal gezien!

Ben heel erg benieuwd maar hoop er niet te veel op. Bruinverlies verminderd terug maar temp blijft hoog!

Spannend, he!

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Succes morgen! hoop op een goede uitslag voor je :D

10. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    hij heeft enkel bloed afgenomen, voor een echo zou het toch te vroeg zijn. Vanavond om 18u moet ik bellen voor de uitslag!

DDDDDDDUUUUUUIIIIIIMEEEENNNNNNNN

Ben helemaal zenuwachtig nu!
    Hij vind het allesinds raar dat ik dat bruinverlies heb in de plaats van mijn regels en dat mijn temp gewoon hoog blijft.
    Hij gokt op en zwangerschap of een vroege miskraam.

Afwachten, he!

Deel Deze Pagina