Wanneer positief testen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Zomerjurk, 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    Wie helpt me?

Ik heb een superstabiele cyclus en zie altijd aan mijn temperatuur op dag 27 dat ik op dag 28 ongesteld wordt. Heerlijk toen ik vorige week zag dat mijn temp hoog bleef op dag 27. Ik zit nu op dag 32 en mijn temp is nog steeds hoog. Ook mijn borsten zijn gevoelig.
    Het gekke is dat ik nog steeds niet positief test. Elke dag trouw een test, de eerste dag denk je..... ach komt dan morgen wel. Mar nu zakt mijn volle vertrouwen een beetje......
    Hoe lang kan het duren voor je positief test?
    Wanneer stap ik naar de huisarts voor een zwangerschaptest?

Het gekke is dat bijna alles in je lijf schreeuwt dat je zwanger bent alleen de test schreeuwt het niet terug!

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Sommigen testen een week na NOD pas positief.. Je kunt naar je HA gaan en om een bloedtest vragen, dan weet je het sneller als je nu wel zwanger bent.

3. beebee

beebee Actief lid

6 jul 2008
    119
    0
    0

ben benieuwd hoe het met je is, of je inmiddels al :evil: :evil: op bezoek hebt ofal bij de ha geweest bent. spannend hoor

liefs

4. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    Jammer genoeg denk ik dat het straks tochdoorbreekt. Mijn temp was vanmorgen toch 0,2 lager. Nog wel 37,0 aangezien het anders ver onder de 37 is als ik ongesteld wordt. Een tijdje terug was ik al bij de huisarts geweest voor een verwijzing voor gyn. Volgende week staat de afspraak daar. Maar eens kijken of er een reden is voor een jaar geen resultaat of dat het een kwestie van geduld is.
    Kortom vandaag is een $%^#$ dag.

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Zomerjurk hoe is het nu met je?

6. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    Helaas duurt het de laatste maanden langer voor ik me er weer overheen kan zetten en me richten op de volgend cyclus/kans.
    Ik ben beneuwd wat een gyn voor me kan betekenen..... Het liefst heb ik natuurlijk dat ze zegt dat we geduld moeten hebben. Zodra ik weet dat het van binnen allemaal werkt kan ik me daar hoop ik makkelijker op richten.

Hoe is het met jou? Ik zag dat je geen lekkere zomermaand gehad hebt?!?
    En nu overtijd?

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja heb je helemaal gelijk in in die zomermaand.....pfff dat was heftig! Ben je eindelijk na 8 lange cyclussen zwanger gaat het nog mis..... Nu gaat t goed. Veel sypmtomen. Maar woensdag getest en deze was heel even een vaag streepje en na het douchen was het streepje weg. Nu nog geen ongi te bekennen. Dus morgen wil ik weer gaan testen.

Succes deze ronde!

8. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    Wauw spannend,
    Ik hoop voor je dat het morgen een prachtige uitslag heeft.
    Laat je weten hoe het gegaan is?

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja doe ik!

10. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    Zie ik het goed dat je weer vooraan in een nieuwe cyclus bent begonnen? Gaat het een beetje?

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja zondag ongi geworden....helaas....kon dit topic niet meer terug vinden vandaar dat ik niks meer had laten horen.

Ongi viel wel tegen maar moet zeggen dat ik me nu weer goed voel en weer lekker in mijn vel zit! Op naar de volgende ronde!

Hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina