Hallo meiden, Ik heb vandaag mijn ovulatietesten binnen gekregen van sensitest. Test gedaan en lijkt toch positief. Weet het niet zeker. Vorige ronde heb ik mijn eisprong vrij laat gehad met een lf van 11 dagen. Dat zou nu dus weer zo'n beetje zijn. Ben benieuwd! In mijn album staat een foto.
Aan de linkerkant van de teststreep zit een donker randje. De rest van de teststreep is iets lichter. Is dit normaal?
Ik zou zeggen: hij lijkt me positief. Ik had ook altijd een kortere LF: 12 dagen. Niets ergs aan... Je LF is meestal elke maand even lang, trouwens...
Lijkt positief, maar kan denk ik NOG iets donkerder, dus ik zou morgen en overmorgen nog ff doortesten. Misschien dat je morgen je ei hebt.
Bedankt voor jullie reacties. Gisteren nog een test gedaan en daar was een heel licht streepje. Zal ik dan toch gister mijn eisprong gehad hebben? Ik heb wel weer steken gehad in mijn buik. Vorige ronde had ik dit ook 11 dagen voor mijn menstruatie, dus ik heb inderdaad een lf van 11 dagen.
Waarschijnlijk heb je gisteren je ei gehad ja. Heb je goed geklust Ik had de dag dat mijn ovu test negatief werd een eisprong (zie temp van FF). Dat was eergisteren. En nu nog steeds steken af en toe. DUIM DUIM DUIM
Natuurlijk hebben we goed geklust. Nu maar duimen dat er raak geschoten is, haha! Gister steken gehad en vanmorgen nog een raar gevoel in mijn buik. Een soort spierpijn gevoel in buikwand.