Yeah! zou het dan toch?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jeldou, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hoihoi!
    Nou ik had hier aan het begin van de week ook gereageerd op een topic over bruinverlies direkt na de eisprong.
    Mijn eisprong was dus afgelopen weekend en meteen begon het maandag met bruin slijm verlies.
    Dit duurde zo'n twee a drie dagen en nu vandaag had ik met het afvegen zelfs helder rood bloed!
    Zou dit iets kunnen betekenen? ;)
    Groetjes Jel
     
  2. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    hoi,

    Nou ik hoop het voor je, ff afwachten dat het bloeden niet erger word en wel stopt, anders spreken we gewoon van een ogesteldheid, maar we hopen natuurlijk op een innseteling.

    succes

    xx Bambi
     
  3. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    dat kan eigenlijk niet, dat ik ongi wordt, ik wordt altijd netjes op 28 dagen ongi. en je ziet daar zijn we nog lang niet hihihiii!
     
  4. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hai jeldou,sorry hoor,maar ik heb de laatste 2 maanden precies hetzelfde gehad,ik dacht echt innesteling.
    Maar het was gewoon ongi.
    Het begon ook 5-6 dagen eerder als normaal.
    Heel weinig bloedverlies,alleen bruin.
    Normaal had ik ook precies om de 27 dagen.
    Ik hoop voor jou dat het anders is!
     
  5. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hai jeldou,sorry hoor,maar ik heb de laatste 2 maanden precies hetzelfde gehad,ik dacht echt innesteling.
    Maar het was gewoon ongi.
    Het begon ook 5-6 dagen eerder als normaal.
    Heel weinig bloedverlies,alleen bruin.
    Normaal had ik ook precies om de 27 dagen.
    Ik hoop voor jou dat het anders is!
    Groetjes Linda
     
  6. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    succes!
     
  7. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    hoi Linda,
    maar je kan toch niet meteen ongi worden nadat je ei is geweest. Het bruinverlies slijm begon eigenlijk meteen na mijn ei. En dit is andere slijm als anders bij mijn ongi, dit is echt slijm en bij mijn ongi is het bruine, oud bloed zeg maar.
    tsja ik weet het ook nie hoor, maar het is allemaal wel anders als anders..
     
  8. verzorgingsmiep

    verzorgingsmiep Actief lid

    26 apr 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Ik verloor vannacht eerst wat slijm met helderrood bloed.
    Toen ik even later naar de wc moest (ik had nachtdienst) verloor ik oud bloed.
    Net ben ik thuisgekomen en moest weer naar de wc verloor ik meer rode afscheiding.
    Dus mijn menstruatie zal er wel aankomen denk ik.
    Mijn cyclys is nog niet op regelmaat, maar ik zit nu op de 20ste dag, dus dat is wel vroeg he?
    Nouja we wachten het maar en anders is het onwijs jammer en balen, en gaan we door naar de volgende ronde.
     
  9. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hoi Miep,
    het kan ook best de innesteling zijn. Maar omdat je nog niet regelmatig bent zou het ook de ongi kunnen zijn.. ik duim voor je!

    Ik heb momenteel geen bruin slijm meer en geen helderrood bloed meer gezien.
    Dus ik hoop dat het een goed teken was.
    Groetjes Jeldou
     
  10. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    vooral in het begin kan je lichaam nog aan het "wennen" zijn en ondanks dat je een regelmatige cyclus hebt kan je lichaam zo ineens veranderen.

    het zou zo kunnen dat je wel ongesteld gaat worden ondanks dat het je "tijd" nog niet is, maar dat moet je afwachten meid, meer kun je helaas niet doen..

    succes
     
  11. chantal29

    chantal29 Fanatiek lid

    30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik had gisteren ook licht bloedverlies en 's avonds nog wat bruin, nu is alles weg. Vorige maand had ik een cyclus van 28 dagen. Ik zou dus eigenlijk volgende week pas ongi moeten worden. Volgens de calculator zou de 22e augustus de innesteldag zijn (zie beneden). Het kan dus vanalles kunnen zijn maar omdat we pas in ronde 3 zitten ga ik er gewoon vanuit dat mijn ongi zich gewoon wat eerder meldt.

    03/08/07 Eerste dag van je laatste menstruatie

    14/08/07 Een beetje vruchtbaar

    15/08/07 Vruchtbaar

    16/08/07 Erg vruchtbaar

    17/08/07 Eisprong

    22/08/07 Innesteldag

    31/08/07 Vanaf hier kun je testen
     
  12. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Het zou heel goed een innesteling kunnen zijn. Die is namelijk tussen de 4 a 10 dagen na het ei.

    xxx Joyce
     
  13. chantal29

    chantal29 Fanatiek lid

    30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    @jent: Ik zou natuurlijk niks anders willen dan dat het een innesteling is, maar goed je leest hier ook veel over ontpillen dus het zou ook daarmee te maken kunnen hebben ik durf me gewoon niet al te veel te verheugen. Ik heb ook voor de rest nergens echt last van. Ik zie trouwens dat je ook uit het mooie Limburgse Land komt :)
     
  14. Richa

    Richa Actief lid

    9 aug 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Verlies je bij een innesteling altijd bruin/oud/rood bloed?
    Of hoef je er niks van te merken?

    Groetjes
     
  15. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    kun je ook niets van merken dat is bij iedereen verschillend. Ik woon in de westelijke mijnstreek chantal.

    xxx Joyce
     
  16. Loesjuh

    Loesjuh Niet meer actief

    Ik had gisteren ook wat bruin en bloed, 3 dagen voor mijn Nod. En nu ook iets. Volgens mij komen de :evil: vroeg deze maand.
     
  17. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant

    Dat zal waarschijnlijk de innestelling zijn geweest! Spannend hoor!
    Mijn NOD valt op 31 aug, volgende week vrijdag. Ook ronde 3. We zitten dus in hezelfde schuitje :D !
    Ik hoop dat het ons geluk mag brengen ;)

    Echter heb ik geen buikrampen, niet misselijk, geen pijnlijke borsten helemaal niks, noppes, nada :( !
    Twee weken geleden had ik wel krampjes ........ misschien mijn ei?
    Maar ja ik zou niet weten hoe dat moet voelen? Ben erg onregelmatig en zit nog maar in ronde 3 ......afwachten dus maar!

    Succes allemaal!
     
  18. chantal29

    chantal29 Fanatiek lid

    30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    @nikkie80, ik hoop het natuurlijk van wel maar zoals ik al zei durf ik me niet te vroeg te verheugen dus ik probeer deze week gewoon geduldig af te wachten. Ik zal in ieder geval voor ons allebei duimen. Ik heb trouwens ook nergens last behalve dat ik me anders voel. Ik kan het niet precies onder woorden brengen.
     
  19. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi Chantal,
    Wacht je tot vrijdag met testen? Ik zie dat je dan je NOD hebt (ik ook).

    Ik durf mezelf geen valse hoop te geven. Ik heb elke keer het gevoel dat ik in februari ongeveer zwanger zal worden. Echt heel raar. Ik kan ook niet aangeven waarom februari.... :( Dat is een bepaald gevoel.
    Ik hoop natuurlijk al eerder! Maar ik geloof daar niet in.

    Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben, dan wacht ik toch nog af met testen (vanwege het feit dat dit mijn derde ronde pas is en erg onregelmatig ben)

    Succes ermee en hou ons op de hoogte ben erg benieuwd !
    Ik zal voor je duimen ;)
     
  20. chantal29

    chantal29 Fanatiek lid

    30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    @nikkie80, ik ga nu niet testen. Vorige maand dacht ik ook dat het raak was en twee testen later bleek het niet zo te zijn. Aangezien we pas in ronde drie zitten probeer ik mijn geduld te bewaren en af te wachten totdat ik echt overtijd ben.
    Maar het blijft reuzespannend natuurlijk
     

Deel Deze Pagina