liezen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door tweety, 18 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    even een vraagje er is al meer over gesproken maar toch wil ik het nog een keer vragen. ik heb last van mijn liezen net alsof er een spier verkrampt heb het vooral s nachts als ikhoest en als ik aan het eind van mijn werk dag ben ( werk in de zorg dus loop veel) wat kan dit zijn heb het nooit gehad voor een week of 2 geleden. bedankt alsvast. en wanneer moet je een afspraak maken bij de verloskundige?

    dikke knuff tweety.
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi Tweety,

    pijn net boven je liezen kan bandenpijn zijn. Je bent nog heel vroeg in de zwangerschap, maar dat zou kunnen. Eventueel kan het ook een blaasontsteking zijn, je kunt eventueel voor de zekerheid even urine na laten kijken. Of gewoon spierpijn. Je mag het wel ook even aankijken hoor.
    Als je wilt mag je al bellen voor een afspraak bij de verloskundige, tegenwoordig mag je vaak al bij 8 weken komen. (Dan kan het hartje overigens nog niet gehoord worden).

    Mirjam
     
  3. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik denk niet dat het een blaasontsteking is want die heb ik al verschillende keren gehad en daar ken ik aardig de verschijnselen zijn. ik moet vrijdag bij de huisarts komen voor controle die wil me ff zien zei ie. ik hoop dat alles goed blijft gaan ik ben zo erg bang om een miskraam te krijgen je hoort het zo vaak om je heen. zijn er nog speciale dingen die je kan doen hiertegen nee he.

    dikke knuff tweety
     
  4. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi Tweety,

    je kunt inderdaad niets doen tegen een miskraam.
    Als het gebeurt, dan gebeurt het helaas. Nu dus maar afwachten. Gelukkig gaat het meestal wel goed, dus houdt daaraan vast!

    Succes!

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina