Alweer een tijdje geleden dat ik hier actief was, maar heb nu een vraag. Ik heb afgelopen woensdag een heel klein beetje bloed verloren, dat was dag 22. Omdat ik vorige maand een cyclus had van 23 dagen, dacht ik eigenlijk dat het de begin van ongesteldheid was. Dat was dus niet zo. Dus nu denk ik: innestelingsbloeding. Hoeveel dagen zit er tussen de innesteling en het kunnen testen? Testen zijn al in huis....
Je kunt twee weken na de eisprong testen. De innesteling is niet op een vaste cyclusdag, het is een proces wat langer duurt. Dus daar kun je niet mee rekenen.
het kan wel een innestelingsbloeding zijn geweest. ik had er eentje op dag 22 en ben idd zwanger. ik denk dat je al wel kunt testen.
ik had 5 dagen na de innestelingsbloeding een posi digitale test, de hcg wordt vlak na innesteling aangemaakt dacht ik.
Dat kan je niet zeker weten Pas als je erachter komt dat je daadwerkelijk zwanger bent. Anders zou niemand meer hoeven testen
roze verlies is echt eerder uitzondering dan regel hoor bij een zwangerschap. Kan je ook vinden op veel sites. En rugpijn en steken kunnen ook door je eisprong nog komen, maar ook door een aankomende ongi. Ik denk zelf dat het echt lastig te zeggen is of het van een innesteling of iets anders komt.
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/240353-wtf-nou-weer-3.html#post8661374 Had op 20 november een innesteling blijkt achteraf. Vandaag getest en een hele vette streep.........