Hoi, Helaas is mijn zwangerschap niet goed verlopen, vorige week zagen we dit op de eerste echo. Vandaag begin ik wat druppeltjes bloed te verliezen (nog geen krampen overigens). Ondanks het verdriet zijn we vooral erg 'strijdlustig' voor de toekomst. Ik heb de ovu-testen en Etos zwanger worden pillen alweer in huis. Zou ik daar vandaag al mee kunnen beginnen (met die pillen), of zou er iets inzitten (dat vernix bijvoorbeeld) wat juist niet handig is om nog tijdens de miskraam te slikken? Hoop dat jullie hierover mee kunnen/willen denken met me. Bedankt, M
Hoi M, Op de eerste plaats heel veel sterkte gewenst! Erg rot dat jullie zwangerschap is misgelopen... Ik heb in September ook een miskraam gehad. Ik slikte toen al etos-zwanger worden en ben ze gewoon door blijven slikken. Moet wel zeggen dat ik niet heb nagevraagd of dat 'mocht' maar ik geloof niet dat ik er extra klachten door gekregen heb. Als je geen etos tabletten slikt, ga dan in elk geval foliumzuur slikken voor het geval dat je straks weer snel zwanger wordt na de miskraam. Dikke knuf!