Dat wachten, grrrrrrrr!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nataly, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly

    Nataly Actief lid

    4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hebben jullie dat ook dat de tijd na je eisprong zo langzaam gaat? :x

    Ik zit nu op 5 dagen na mijn eisprong en moet er dus nog 9 tot aan mijn NOD!

    Voor mijn eisprong gaat de tijd eigenlijk best wel snel en voor ik het weet zitten we al weer in de klusweek. ;)

    Maar daarna..................kan niet zo goed tegen dat wachten, en ik heb er al wat wachteperiodes opzitten want dit is ronde 20.

    Heb nu voor het eerst hormonen (clomid) en dus is het nu helemaal spannend.

    Maar goed, we wachten gewoon door tot volgende week zondag.

    Veel leiefs
    Nataly
     
  2. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    whahaha jaaah erg is dat hè!

    ik merk ook dat bij ons na die eisprong het seksen minder wordt, ik mag niet klagen hoor daar niet van, maar voor die tijd seksen we veel vaker, en na die eisprong is het echt zo van en nu maar afwachten..haha heel raar, en dat wachten duurt dan zooooo lang!
     
  3. Yuna28

    Yuna28 Niet meer actief

    ik vindt het wachten tot de eisprong net zo lang duren hoor :p
     
  4. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    I know what you mean... :(
    Ik haat deze periode hiihhihihhi
     
  5. mounia

    mounia Fanatiek lid

    15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hier ook zo eentje,wachte wachte wachte ,word er gek van haha
     
  6. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    heel herkenbaar, van al dat wachten wordt ik GEK!
    Van elk dingetje wat ik mijn lichaam voel denk ik wel iets, haal me van alles in mijn hoofd omdat de wens zooo groot is!
     
  7. Ties

    Ties Lid

    1 aug 2007
    73
    0
    0
    Ja, hier nog 1 die het herkent!

    En wat ik nog het allerergste is is dat als je die eerste tekenen voelt van dat de ongesteldheid er aan komt..

    alle hoop weer weg.
     
  8. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Pfff, altijd hetzelfde liedje... eerst wachten op een ei, dan wachten op NOD, dan weer wachten op ei, dan wachten op NOD, enz...

    Soms lijkt het of we helemaal niets anders doen dan altijd maar wachten...

    Maar idd die weken na je ei zijn het ergste... :rolleyes: is dit steekje wel normaal, laat ik niet meer boertjes dan normaal, heb ik geen rugpijn, *duuw duuw* doen mijn borsten nu geen pijn, ben ik niet sneller moe dan anders... pffffff :confused: :D
     
  9. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ja die weken na ei zijn slopend!
    Al die dingen die je opeens voelt! Pfff, vermoeiend!
     
  10. barbeestenboel

    barbeestenboel Actief lid

    20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Vind het wachten op mijn ei ook wel lang duren want ik heb meestal een langere cyclus, maar na mijn ei is echt super spannend. En omdat ik geen vast NOD dag heb weet ik nooit zeker of mijn cyclus lang duurt of dat ik overtijd ben, balen...
    bar
     
  11. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik zit nog maar in ronde 3 dus heb weinig recht van spreken denk ik, maar euh, 't lijkt net of je alleen maar zit te wachten. Misschien helpt 't je met van alles bezig te houden, waardoor je ook aan veel andere dingen moet denken. Dan gaat de wachttijd wat sneller.
     
  12. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hai.Ik heb gister mijn ei gehad en vandaag een zeurderig gevoel...
    In wat je zegt:WACHTEN WACHTEN WACHTEN.
    Ik vind ook dat de tijd na me ei wel 5 keer zolang duurt.
    Nou wacht ze!
    Groetjes LInda :)
     
  13. Djinti2011

    Djinti2011 Bekend lid

    8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Hoi hoi,

    Ja vreselijk dat wachten, en dan heb ik eigenlijk nog helemaal geen recht van spreken :oops: ga pas de 2e ronde in nu.

    Helaas is 1 van mijn negatieve eigenschappen dat ik vreselijk impulsief ben, en dat als ik iets in m'n hoofd haal, het eigenlijk ook direct moet gebeuren...

    Deze eerste ronde zijn we (voornamelijk ik) ontzettend bezig geweest met informatie opzoeken over de vruchtbare periode, hebben we geklust, veel gerekend, etc. etc.

    Ik heb me voorgenomen om te proberen de tweede ronde alles wat spontaner te laten gaan, want ik merk gewoon dat ik er teveel mee bezig ben...

    Maar moet wel zeggen, dat, ondanks dat ik m'n tweede ronde pas in ga, ik blij ben te lezen dat ik niet de enige ben die zo ongeduldig is...

    Veel liefs,
    Con
     
  14. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @zazaziezo: snap wat je bedoelt met dat info zoeken, zo gauw wy besloten hadden dat ik met de pil ging stoppen, ben ik gelyk info op gaan zoeken over stoppen met de pil, vruchtbare periode, enz, enz. Wordt af en toe gek van mezelf.
    En dat wachten......soms denk ik pffffff wat duurt t toch lang, en een paar dagen later denk ik, nog maar een paar daagjes :)
    Myn wacht-dagen bestaan vanaf vandaag in ieder geval nog maar uit 1 cyfer ;)
     
  15. Djinti2011

    Djinti2011 Bekend lid

    8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Afgelopen maandag zijn bij mij de rode duivels gekomen, dus ik begin weer van voren af aan.

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik me in het beginnen vreselijk schaamde, want vanaf dat ik in juli met de pil ben gestopt, heb ik toch vreselijk veel geleerd over het eventuele zwanger worden, vruchtbaarheid, cyclus, cervixslijm, etc. etc.

    Betrap mezelf er ook op dat ik regelmatig al aan 't kijken ben naar wandelwagens, babykamers, etc. etc.

    Vandaag bekroop me ook ineens een angstig moment... stel nou dat het ons helemaal niet gaat lukken... zouden we toch te lang gewacht hebben met alles... wat als ik zwanger wordt van een tweeling... ben ik wel vruchtbaar... is mijn vriend wel vruchtbaar...

    Wordt soms echt gek van mezelf... en vnl. vandaag vloog ik een beetje tegen de muren op, maar dat zal er ook mee te maken hebben dat ik sinds vorige week zondag geen sigaret meer aangeraakt heb... doordeweeks is het wel te doen vond ik, maar zo in 't weekend heb ik er wel meer moeite mee...

    Maar goed... als ik aan de ene kant m'n reactie teruglees denk ik ook weer... we zullen allemaal weleens van dat soort periodes hebben, toch?

    Ik ga trouwens duimen voor je Ice... hou je ons op de hoogte?

    Liefs
    Con
     
  16. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Thnx zazaziezo, hou jullie zeker op de hoogte, ben lichtelyk verslaafd aan dit forum haha, voor het bewys kyk naar mn aanmelddatum en mn berichtenaantal :oops:
    Anyway, je bent niet de enige die nu expert is op het gebied van zwanger raken. Wie er zegt dat je van computeren dom wordt, die heeft t hardstikke mis ;)
    Ga ook voor jou duimen meis! Dat dit je laatste cycle met rode duivels is, en dat ze dan 9 mnd weg blyven!
     
  17. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hier ook zo'n verslaafde. Nou ja, als ik tijd over heb zit ik hier veel, kort de wachttijd in hè ;)

    Maar euh, als ik hier die posts lees, denk ik: meiden, een beetje rustig aan hè. Maak jezelf niet gek met van alles. Nogmaals, ik zit nog maar in ronde 3, maar ben ervan overtuigt dat je het zelf wel een beetje in de hand hebt of je je gek laat maken. Als je gaat zoeken en kijken naar babyspullen, ben je ermee bezig. Als je met jezelf afspreekt dat je dat niet doet, neem je afstand en kun je het 'zwanger-worden-complex' ook wat makkelijker aan de kant schuiven. Dat is echt niet verkeerd, hoor, zeker niet in het eerste jaar dat je 'bezig bent' om zwanger te worden. Ik zou er zelf iig niet aan moeten denken er zó maand na maand mee bezig te zijn. Lijkt me niet goed. Ik richt me op andere dingen, dat werkt goed. En ik wil het ook als tip meegeven aan de andere meiden: richt je veel meer op andere dingen en ga er op die manier ontspannen mee om. Dat komt jezelf alleen maar ten goede en wie weet hoe snel je dan zwanger bent. Waarschijnlijk eerder dan wanneer je je alleen maar druk maakt.
     
  18. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Tsja dat wachten idd meiden daar worden we echt gek van, ik had me ook voor genomen om niet al te veel meer op het forum te komen.
    Ik maak mezelf en anderen soms echt gek.

    Voor mij is het de vierde ronde en het begint echt een beetje te kriebelen wat betreft m'n ongeduldigheid, die wordt echt al op de proef gesteld ook al is het maar de vierde ronde :oops:

    Weet ook niet echt wat het gemiddelde is hoe lang men bezig is, maar ik dacht van te voren wel zoiets van hopelijk binnen een half jaar.

    Ben altijd erg bang geweest en nog steeds dat er iets mis is en dat we geen kinderen kunnen krijgen, maar dat schijnen we bijna allemaal hier op het forum te hebben.

    Ik moet eigenlijk gewoon gezellig naar bed gaan nu maar toch zit ik weer op het forum, hoezo verslavend.

    Helaas het durt nog een hele tijd tot m'n eisprong en zeker tot m'n NOD.
    Ik heb best aardige lange cyclussen als ik zo naar anderen kijk.

    Ik vroeg me ook af als je kijkt naar m'n cyclussen of dit vrij regelmatig is...of niet?

    Wat vinden jullie?

    Ik ga nu lekker slapen :D
     
  19. Frostieke

    Frostieke Actief lid

    10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    Idd !
    echt een trage periode die dagen erna!
    Op die momenten stel ik me dan net elk klein krampje zeg maar als een symptoom voor!
    Gewoon omdat ik niks beters om handen heb!
     
  20. jendo

    jendo Actief lid

    16 feb 2007
    151
    0
    0
    lerares
    Ik zit in ronde 12... en dat wachten is vreselijk! Maar goed, ik probeer er maar een beetje relaxed mee om te gaan (al blijft dat moeilijk want stiekem blijf je er mee bezig). Heel veel sterkte allemaal!
    Gr Jen
     

Deel Deze Pagina