weet niet of dit onderwerp al eens langs is geweest... Maar ik vroeg me af hoeveel eenheden Gonal iedereen moest spuiten? Ik nl 150, is dat veel of gemiddeld? Liefs, Vietje
Ik spuit 75 en wij doen IUI. Misschien als je bijvoorbeeld IVF doet je meer moet spuiten. gr vruchtje
Wij doen ook IUI en dan is 75 standaard. Ik heb de eerste 5 dagen 75 gespoten en de laatste dagen 37,5...bij mij werkte het net iets te goed voor iui.
Ik moest allebei de keren 150 spuiten, dat is gewoon gemiddeld. Ik las al bij Rach dat je bang was voor overstimulatie, maar daar hoef je je nu nog niet druk om te maken hoor. Als het ziekenhuis daar bang voor was hadden ze je nu niet 150 laten spuiten. Bij mij lagen er ook al folli's klaar voor ik begon met spuiten, maar die zijn nog zo klein dat het nog maar de vraag is of die mee gaan tellen uiteindelijk. Dus er zit helaas niets anders op dan afwachten tot de 1e fm. Succes meis, maar maak je maar niet te druk al op voorhand. xxxx
Hoi, ik heb bij mijn eerste poging 225E gespoten en had daar een mooi resultaat bij helaas wel een mislukte poging. Wij moesten 's ochtends 112,5 en 's avonds 112,5 spuiten dit was om een mooier resultaat. Wil je succes wensen. groeten mirjam
Hallo, ik moest beginnen met 75 eenheden (voor mijn iui), maar reageerde er heel sterk op, dus ik moet nu 37,5 spuiten. Ze weten bij de eerste keer natuurlijk ook nooit hoe je lichaam gaat reageren. Interessant topic in ieder geval, ik was ook wel benieuwd naar wat iedereen spuit. Kunnen we er nog eentje bijdoen? Hoeveel pregnyl moet je spuiten? Is dat wel standaard? Groetjes, SRB
Hoi SRB, dat is ook zo, ieder lichaam reageert anders. Hopelijk reageert mijn lichaam op de goede manier. Donderdag zal ik meer weten... duurt zo lang alleen. Voor pregnyl weet ik nog niet hoeveel ik krijg. Zodra ik t weet zet ik t hier neer! Liefs, Vietje
Hey, Ik ben begonnen met 150, maar na 8 dagen spuiten waren de follikels nog niet echt gegroeid. Heb er ongeveer 8 zitten. Moet dus vanaf vandaag 300 gaan spuiten.
Ik volgens mij ook 5000 (pregnyl). De laatste keer stond er op de verpakking alleen maar "volgens voorschrift arts", maar niet wat dat voorschrift dan was. En die keer daarvoor was alweer ruim 2 maanden geleden, dus ik wist het niet meer. Ik heb maar gewoon allebei de ampullen gebruikt (samen dacht ik 5000 ie) en 1 ampul vloeistof. Om 11 uur 's avonds kan je het ook niet echt meer navragen he. Maar het is goed gegaan, alles is keurig gesprongen.
1e icsi poging 150 eenheden,maar dat ging niet snel genoeg en te weinig resultaat.2e poging 300 eenheden gonal-f