Hoeveel dagen/uur werken jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door aardbei1707, 17 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    25,2 uur per week. Onregelmatig. De kleine gaat dus wisselend naar kdv, welke 24/7 open is, 365 dagen per jaar. Heel blij mee!

2. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik heb sinds een week eindelijk een nieuwe baan, werk nu 32 uur per week. Hiervoor werkte ik 24 uur per week.

32 uur vind ik wel vrij veel, maar ik ben voor nu allang blij dat ik een leuke nieuwe baan heb. Wie weet wat voor mogelijkheden er nog zijn om in de toekomst minder te gaan werken bij het bedrijf. Mocht dat niet mogelijk zijn dan kan ik van daar uit uitkijken naar iets anders.

3. PoppetjeN

PoppetjeN Niet meer actief

ik werk officieel 16 uur per week 4dagdelen van 4 uur alleen sinds november is het gemiddeld zeker 24uur per week.
    Vind het heerlijk overuren krijgen wij allemaal uitbetaald en ik werk in de zorg dus onregelmatig dus niet heel veel oppas nodig en zowel heb ik een vriendin,zusje 2 schoonzussen en mijn ouders die oppassen ideaal.

4. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    In de maanden okt-mei tussen de 32-40u pw waarbij ik er in ieder geval op drie kantoordagen ben. Rest is avonden soms weekenden en wat werk thuis (bij ons redelijk flexibel).
    In de zomerperiode werk ik alleen de kantoordagen (waarbij ik de uren zelf mag indelen). Heb een contract van 32u pw.

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik werk 32 uur verdeeld over 4 dagen. Dochter zit op school, vriend kan haar elke dag brengen, ik haal haar 3x pw op vriend 1x en opa heeft de woensdagmiddag (en de vakanties)

6. amy24

amy24 Actief lid

9 nov 2011
    138
    6
    18
    Ik werk 24 uur per week: dinsdag, donderdag en vrijdag. Mijn kinderen gaan 2 dagen naar het kinderdagverblijf en 1 dag passen de oma's om de week bij ons op.
    3 dagen werken is voor mij wel het maximum. Ik zou liever nog minder willen, maar dat gaat niet financieel.

7. sjak

sjak Niet meer actief

Fte van 0,67
    Dus bijna 3,5 dag op 3 dagen (onderwijs, gesloten jeugdinrichting)
    Ma, di, do. Moeder, schoonmoeder en papa een dag. Mijn moeder komt altijd in huis en dan kookt ze ook ons, superluxe!
    Dit is zo'n superbaan....

8. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik werk 32 uur maar met de huidige dienst tijden komt dat vaker op 5 dagen neer dan 4 dagen helaas.
    Mijn zoontje (en straks de baby ook) gaan 1,5 dag per week naar het kdv en 1 dag past schoonmoeder op en 1 dag past mijn moeder op.

9. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk 28 uur: maandag, dinsdag, donderdag en 4 uur op zondag. Mijn werk is erg flexibel. Maandag en dinsdag maak ik meestal lange dagen; tien en negen uur, donderdag werk ik meestal een paar uur thuis en zondag vaak ook wat meer dan de 4 uur op papier. Bovendien draai ik in de zomer in de weekenden vaak evenementen, waar een dag van zo'n 14 uur meer regel is dan uitzondering. Op de donderdag neem ik dan uren terug.
    Maandag is onze zoon bij m'n schoonmoeder, dinsdag op de crèche en mocht ik op de donderdag buitenshuis moeten werken past mijn moeder bij ons thuis op. Mijn man neemt in de weekenden (als ik buiten de deur werk natuurlijk!) de zorg op zich. In de drukke periode is het soms veel, maar omdat alles goed geregeld is gaat het goed!

10. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    28 uur. onregelmatige diensten. soms 6 dagen,soms maar 2. dochter gaat naar opa's en oma's. geen vaste dagen maar ze kunnen altijd oppassen:)

11. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik heb altijd 32 uur gewerkt, meestal nog meer door thuis door te werken. Nu na 8 maanden ww heb ik een baan gevonden voor 20 uur, man is 1 dg in de week vrij, zoon gaat een halve dag naar m'n zusje en gaat een dag naar de creche en dochter heeft 1 dag in de week naschoolse opvang. Hoop dat dit mij de balans geeft waar ik al een tijd naar op zoek ben!!

12. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    20 uur, 2 ochtenden van 5 uur en een dag van 10 uur. Ideaal. Opvang door creche en papadag.

13. Arti13

Arti13 Niet meer actief

28 uur.
    3 dagen op kantoor, halve dag thuis.
    Man werkt 4 dagen.

14. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ik werkte via nul uren contract. Elke ma di wo en soms zat. Gemiddeld tussen de 20 en 30 uur. Nu noodgedwongen een 20 uren contract gekregen, anders ontslag. Werk nu 2 volle dagen of 1 volle en2 halve dagen. Baal ervan, wil meer uren maken:(

15. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    24 uur per week, maandag, woensdag en donderdag

16. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ma, di en do. Toen ze nog naar de crèche gingen, gingen ze op ma en do naar de crèche en op dinsdag paste mijn moeder op.

Nu werk ik op ma en do tot half 3 zodat ik ze zelf uit school kan halen en past mijn moeder op dinsdag op. Ik werk 20 uur.

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik werk 25 uur,onregelmatig. Mijn vriend werkt ook onregelmatig dus stemmen we het op elkaar af: we hebben dus alleen af en toe (gemiddeld 2 keer per week) oppas nodig voor de overlap van 14.15 tot 16.15. Dan komt meestal mijn moeder,Roos slaapt dan het grootste deel.

Voor Roos is dit super,wij zijn alleen bijna nooit samen vrij..deze maand bijvoorbeeld maar 2 dagen..;)

18. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    24 uur declarabel. 12 uur reistijd. En zeker 8 uit per week ditjes en datjes tussendoor incl administratie.

Veel te veel.. Maar ja mag blij zijn dat ik een klus heb als ZZPer!

19. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    23 uur, maandag-dinsdag-donderdag en vrijdag. Werkuren vallen binnen de schooluren, enkel op vrijdag blijft hij soms een uurtje in de naschoolse opvang, maar meestal kan mijn vriend hem wel ophalen als de school uit is.

Tijdens de vakantie probeer ik zoveel mogelijk zelf verlof te nemen en anders past mijn moeder of vriend op m'n zoontje.

20. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

28 uur. 22 uur op de werkvloer en 1 dag naar school.
    Als er geen school is vanwege vakantie dan word ik op mijn werk ingepland.
    School zijn dagen van 8 uur, dus is 2 uur eigen tijd. Daarbij heb ik gemiddeld 4 uur per week huiswerk.

We hebben beide onregelmatige diensten dus soms wisselen we elkaar af. Ook hebben we een gastouder en mijn smoeder zorgt op vrijdag en de avonden voor Fay.

Deel Deze Pagina