Op contract 24 uur maar neem 6 uur ouderschapsverlof op. En dan werk ik drie dagen van 6 uur. Van 16.30 tot 23.00 heb geen oppas nodig.
32 uur, 2 dagen (ma, di, do, vr): 2 dagen Kdv, 2 dagen is mijn vriend thuis. Vaak is het trouwens wel wat meer dan 32 uur, maar dan werk ik 's avonds.
24u onregelmatig. Vaak van 14.00 tot 22.00u aan het werk, gemiddeld 3 dagen in de week. Vrijdag is mijn vaste werkdag en dan gaat ze om 9u al naar de gastouder en hang ik de perfecte huisvrouw uit voor ik ga werken Op andere doordeweekse dagen past mijn moeder op, die is dus heel flexibel. Ik lunch daar dan met mijn dochter, leg haar daar op bed en dan ga ik werken. Manlief haalt haar na zijn werk weer op om 17.00 en als ik in het weekend moet werken dan hebben zij een gezellig daagje samen.
20uur alleen nachtdiensten in de gehandicapten zorg. Dat houdt op 4 weken dit in: 2-2-2-3 nachten per week. Meer kan ik echt niet aan met 2 kleine kids, waarvan er een veel in het ziekenhuis is (schisis graad 3, net geopereerd aan een onderontwikkeld spaakbeen en onderontwikkeld krom duimpje) plus een vsd, en veel begeleiding nodig heeft ivm zeer ernstige spraak taal achterstand en we dus veel overleggen hebben op school met zijn ab-er en ib-er plus leerkracht. Ik vind het al veel te veel eigenlijk. Maar we hebben nu al ruim 8 jaar 2 hypotheken dus zla wel moeten werken.
Ik werk sinds deze maand 10 uur per week, gemiddeld 2-3 korte diensten in de thuiszorg. Ivm lange vakantie moet ik wel wat uren 'sparen' en werk ik dus 14 uur. Deze week bv; maandag avond 5 uurtjes. Woensdag avond 5 uurtjes. Vrijdag ochtend 4 uurtjes. Zaterdag 1,5 uur.
+1 Daarnaast nog een baan voor 24 uur op di, wo, do. Op di passen m'n so op en op wo en do gaat m'n zoontje naar het kdv.
2 dagen, tot dus 16 uur. Drie kinderen (bijna 5 en 2x 2,5 jaar) worden thuis opgevangen door een dag mijn moeder, andere dag schoonmoeder.
Ik heb een nul uur contract, ik werk wanneer er werk is en als ik oppas heb of als vl thuis is. deze week 3 halve avonddiensten, totaal 12 uur en volgende week iets meer en daarna niet.
Ik loop nu 5 dagen in de week (45u) stage. denk dat ik zo'n 24/32 u p week ga werken hierna. (wil helemaal niet werken, ben veel liever bij mn kleine ventje maar it's all about the money, money, money! )
28 uur in de zorg. Verspreid over 5 a 6 dagen zowel ochtend als avond. De 3 ochtenden in de week gaat ze naar het kdv. De avonden gaat ze naar opa en oma. Ochtenden in het weekend ook.