Ik snap echt niks meer van mijn kaartje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tammekee, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammekee

Tammekee Lid

11 okt 2015
    55
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik lees hier altijd mee, ben een dame van 28 en zijn voor de 2E bezig. Alleen ben nu op het punt dat ik er niet uitkom.
    Kan er even meekeken worden?
    Als het goed gedaan Is, is mijn kaartje toegevoegd.

Dank jullie wel!

Bijgevoegde bestanden:

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Je hebt volgens je kaartje nog geen eisprong gehad. de wisselende temperaturen zitten allen binnen de marge, dus daar is niks raars aan. Nog even geduld en temperaturen. Je komt vanzelf bij een flinke stijging

3. Tammekee

Tammekee Lid

11 okt 2015
    55
    0
    0
    Oké dank je wel voor de vlugge reactie!!
    ik heb een lange cyclus. Gemiddeld 32 dagen. Is het dan normaal zo laat de eisprong nog te krijgen? Voel het nu al sinds gister heel erg. Dus hij zal dan vandaag hopelijk nog komen. Testen zijn zwaar positief!! Ben alleen zo onzeker

4. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    De LF duurt meestal 14 dagen, dus als je een langere cyclus hebt zou je eisprong ook later moeten zijn.

5. Tammekee

Tammekee Lid

11 okt 2015
    55
    0
    0
    Duidelijk!

Hartstikke bedankt!!

6. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Lange cyclus 32? :$ Ik zou er voor tekenen! Netjes hoor!
    Ik zie nog geen eisprong in je kaartje. Wat bedoel je met dat je 'het' voelt?
    Als je ovulatietesten positief zijn, zal je eitje binnen 24-48 uur springen. Dus over een paar dagen is er dan als het goed is een mooie temperatuurstijging te zien.

7. Tammekee

Tammekee Lid

11 okt 2015
    55
    0
    0
    Er voor tekenen hihi? Pff, van mij mogen ze wel wat korter! Maar gister vooral veel last in mijn onderbuik, trok vaak naar mijn benen. moeite met recht lopen. Nu veel last van onderbuik, en duizeligheid bij opstaan.
    Mijn LF valt nu nog buiten mijn cyclus van 32. Op dag +5. Dan zou ik eigenlijk al zwanger moeten kunnen testen.

Maar ga gewoon vrolijk door met temperaturen in de ochtend. Zie wel hoe dit afloopt haha

Anderhalve maand geleden miskraam met 7wkn gehad. Onzekerheid Is groot en de wil dat het goed gaat nu dus ook!

8. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Graag gedaan! Ik heb zelf ook langere cycli ivm clomid gebruik. Ik heb 5 dagen pijn gehad, waarvan de laatste dag het meest. Op de eerste buikpijndag was mijn eitje al 22x25mm dus die is echt mega geweest. Vandaar dat het pijn deed. Op de laatste dag ook twee knaltesten gehad dus mijn piek zat er echt. Dag daarna: alle pijn over! Dat was in de nacht van cd18 op 19. Gewoon even de tijd geven en vooral om de dag op gelijke tijden blijven klussen (met een kleine hier in huis werd dat meestal 's avonds :p) en als je een knal ovutest hebt gewoon nog een x voor de zekerheid. Veel plezier :-D

9. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    O sorry ik zat verkeerd te kijken je zit al verder in je cyclus. Ik keek naar de datum :D welke app is dit dan? Die ken ik niet. Wat naar van je mk. Misschien moet je lijf weer even opstarten dan..

10. Tammekee

Tammekee Lid

11 okt 2015
    55
    0
    0
    Hihi herkenbaar. Hier ook Savonds, best frustrerend als je smiddags al een knal test hebt en moet wachten!!
    Maar dat gaan we zeker doen!!
    :)

11. Tammekee

Tammekee Lid

11 okt 2015
    55
    0
    0
    Dit is de mama App. Vind ik zelf heel fijn werken.

Besef me ook wel dat mijn lijf iets meer tijd nodig kan hebben, maar bij controle werd er gezegd dat ik er weer klaar voor was

12. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Ik weet niet hoe oud jullie kind is maar anders maar tijdens het middagslaapje ;) maar bij een knaltest duurt het nog zo'n 24-36 uur, dus dan is de avond ook nog op tijd. Een eitje overleeft tot 12 uur na de eisprong. Sperma wel 72 uur dus of de oude 'voorraad' kan het bevruchten of de nieuwe 😉

Ik geloof best dat ze zeggen dat je er weer klaar voor bent, maar een mk is niet niks he! Het wordt vaak zwaar onderschat. Je hormonen zijn net opgebouwd en worden abrupt afgebroken. Dat duurt soms even. Heel vervelend voor jou, maar je zult dus echt even geduld moeten hebben. En dan duim ik met je mee voor een geweldige baby over een maand of 9!

13. Tammekee

Tammekee Lid

11 okt 2015
    55
    0
    0
    3,5 jaar. Middag slaapje zit er echt niet meer in haha!!

Nu maar hopen op een super ei en super zaad :p.
    We zijn iig goed aan het klussen, en meer dan hopen en afwachten kunnen we toch niet!!

Mocht het zo zijn!! Laat ik 't weten :d

Deel Deze Pagina