Menstruatie en positieve ovulatietest....??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dees, 12 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Een vraagje.... Zal eerst kort uitleg doen. Ik heb 5 juli een miskraam gehad bij 9 weken. Vruchtje is afgekomen dmv tabletten. Na 2 maanden was hcg nog niet gedaald en bleek er nog weefsel in baarmoeder te zitten. Tijdens dat dit weefsel er nog zat heb ik een eisprong gehad. Ik heb namelijk een 2-hoornige baarmoeder. 1 maand geleden kreeg ik een hysteroscopie zonder narcose. Ze hebben vanwege de pijn niks weg kunnen halen. 4 weken later had ik alsnog een hysteroscopie maar onder narcose. Hier is alles weggehaald. 2 dagen erna had ik een licht positieve ovutest. Deze bleef maar aanhouden en afgelopen weekend was hij positief. Afgelopen vrijdag naar gyn geweest en zei dat baarmoeder schoon was en dat er een eicelblaasje was. Maar was te groot en zat bloed in. Deze zou vanzelf worden opgelost door het lichaam. Nu heb ik afgelopen maandag mijn menstruatie (denk ik) gekregen... Dinsdag hevige buikkrampen en bruin bloedverlies. Krampen zijn nu weer weg, maar testen blijven licht positief. Zw-test is negatief. Kan dit nog steeds hcg zijn waar die testen op aan slaan? Of kan het ook een nieuwe prille zwangerschap zijn die we nog niet hebben gezien??

Deel Deze Pagina