Bijna 2 weken geleden op dinsdag had ik mijn piek van vruchtbaar slijm , heel waterig rekbaar slijm het loopt er echt uit. Hoeveel dagen later heb je dan ongeveer je eisprong ? Ik heb deze maand mijn eisprong niet echt gevoeld anders voel ik wel als hij er aan komt . Heb deze maand ook weinig last van pms symptomen die ik anders wel heb . Dus deze maand is het allemaal moeilijk in te schatten .
Ik dacht altijd dat de piek van slijm samenvalt met eisprong. Dat klopte bij mij ook altijd. Alleen heb ik hier op het forum geleerd dat je die piek ook pas na je eisprong kunt hebben of ver er voor. Dus voor wat ik er van weet kun je er eigenlijk niks over zeggen
Vorige maand had ik dit op maandag en had ik dinsdag een positieve ovulatietest ben ook 14 dagen later ongesteld geworden. Dus als ik deze lijn verder trek , zou dit woensdag geweest zijn deze maand. Vrijdag had ik wel 1 dag last van pijnlijke borsten daarna niets meer. Ik zal er dan maar van uit gaan dat ik tussen dinsdag en donderdag ongesteld word volgende week
Bij mij begint het vruchtbaar slijm een aantal dagen voor de eisprong en stopt zo’n beetje tegelijk met de eisprong.
De je LF (periode na eisprong tot menstruatie is meestal gelijk elke maand. Kan een keer een dagje schelen. Als je cyclus een keer langer is dan komt dit doordat de eisprong later is geweest dan andere maanden
Dat waterige heb ik soms al een paar dagen (4 ofzo) voor mijn eisprong. Vlak voor mijn eisprong is het meer kleverig
Ik heb vanaf dat het bloed weg is al beetje vruchtbaar slijm, de week voor m’n eisprong neemt dit toe en de piek qua hoeveelheid en rekbaarheid zit dan vlak voor m’n eisprong. Na eisprong is het binnen 1-2 dagen volledig weg en wordt het creamy en niet rekbaar.
Deze maand . Dinsdag vruchtbaar slijm en last van men rug ( was bijde kanten en heb ik al wel is meer ) Vrijdag pijnlijke borsten Zaterdag borsten nog gevoelig maar niet pijnlijk , zaterdag avond een prop slijm met draadje bloed er doorheen en nog een uurtje na het afvegen roze verlies . Zondag geen pijnlijke borsten meer , savonds in de douche enkele steekjes rechts en toen ik in bed ging liggen in kramp in onderbuik die een paar minuten aanhield daarna was het over . Maandag pijnlijke baarmoeder . Woensdag borsten weer wat pijnlijker en wat krampjes in baarmoeder. Vrijdag vond men vriend dat ik enorm warm voelde terwijl ik koud had en was men temperatuur hoger dan normaal maar geen koorts. Zaterdag beetje emo toen ik men zoontje zag (is bij de papa dit weekend ) Vandaag beetje gerommel boven men liezen en een loopneus al heel de morgen. Voor de rest heb ik mij al heel de maand op en top gevoeld en had ik meer energie en was ik vrolijker.
Hier altijd een dag of 3 vruchtbaar slijm. De dag daarna is het iets wateriger en de dag daarna mijn eisprong. (Temp en ovulatie test) Dpo 3 verlies ik altijd een slijmpropje 5 dpo krijg ik altijd wat klachten en 8 dpo eerste bruin/roodverlies. Ik hou mijn cyclus al ruim 3 jaar ontzettend goed in de gaten en in grote lijnen verloopt hij dus ongeveer zo. Maar, ik merk wel dat er in de afgelopen tijd wat wijzigen in het tweede deel van mijn cyclus zijn geweest. De aanloop naar mijn eisprong is wel altijd gelijk gebleven.
Vandaag een beroerd dagje . Deze morgen darm krampen 2x toilet moeten gaan . Al heel de dag snotteren Deze namiddag trekjes boven lies op het werk en werd ik misselijk van een bepaalde geur Toen ik thuis even op de zetel lag kreeg ik ineens 3x een steek recht onder best wel pijnlijk Trekjes bij liezen blijven en zeurig gevoel in onderbuik nu
Ik heb vanmorgen een ovutest gedaan en die was helaas nog negatief. zit vandaag op CD18 en heb “normaal” een cyclus tussen de 34-37 dagen. Ik heb vandaag wel veel last van cervlixslijm wat erg elastisch is, zou dit een teken zijn dat m’n eisprong eraan komt?
@Tweedewondertjee dan zou ik vanaf nu 2 maal daags een ovu test gaan doen! Het lijkt erop dat hij eraan komt
Ik had rekbaar doorzichtig slijm op d vd eisprong. Maar kan idd bij iedereen verschillend zijn! Hoop dat je snel je piek vindt!
Jaa zoiets dacht ik ook, maar heb nog geen piek gehad met ovutesten.. of ik heb me piek misgelopen omdat ik maar 1 x per dag test rond 11:30/12:00 uur
Vanavond om 20:00 uur een ovutest gedaan en helaas nog geen positieve test.. hebben het wel gezellig gemaakt you never know haha