menstruatiepijn na 11 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door warda21, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. warda21

warda21 Lid

1 dec 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Hadden jullie in het begin van de zwangerschap ook last van menstruatiepijn? Ik had het vanaf dag 1 dat ik ongesteld zou moet worden heel lichtjes en nu sinds donderdag voelt het als echte menstruatiepijn.

Had na ongeveer 4 dagen overtijd te zijn een zwangerschapstest gedaan die bleek negatief.
    Het is me wel opgevallen dat ik vaker naar de wc moet als ik maar 2 slokjes op heb plas ik al bijna in me broek:$ Verder geen kwaaltjes ik kan ook echt niet geloven dat ik zwanger ben om eerlijk te zijn..

Maar ondertussen (11 dagen later) nog steeds niet ongesteld.

2. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Ben je al lang van de pil af, want het kan soms enige tijd duren om je cyclus weer op gang te krijgen. Bij mij gelukkig niet (afgezien van deze maand) maar je hoort soms anders.

3. sheep82

sheep82 Actief lid

12 jun 2012
    152
    0
    0
    Ik had bij de eerst keer proberen ook dat ik overtijd raakte. Maar het uiteindelijk wel kwam, geen goede innesteling? Maar 11 dagen is wel lang daarvoor denk.

4. warda21

warda21 Lid

1 dec 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zou kunnen he?
    Ik ben sinds 2 maanden gestopt met de pil.
    Vorige maand wel gewoon ongesteld geworden.

5. beccie86

beccie86 Actief lid

12 sep 2012
    299
    0
    0
    Het kan beide zijn. Ik ben nu 12 dagen overtijd en vandaag een licht positieve test. Enig idee wanneer je eisprong was. Want misschien een late eisprong?

6. warda21

warda21 Lid

1 dec 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haii,

Nee dat weet ik niet.
    Ik heb gister een test gedaan en weer negatief.

Vanochtend wel met hele erge buikpijn echte menstruatiepijn opgestaan bij het afvegen wel bloed maar ondertussen nog niet ongestelt:(

Het lijkt wel of me ongesteltheid niet door wilt komen mischien komt het einde van de middag wel.

Als ik volgende maand ook niet ongestelt word dan lijkt het me wel vreemd he?
    Heeft niemand dit gehad na het stoppen van de Pil?

Deel Deze Pagina