Hoeveel dagen voor NOD heb jij posi getest met..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Blaak, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hoeveel dagen voor NOD heb jij positief getest met de kruidvat test 2 voor 5 euro?? Ben erg benieuwd.

:D

2. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    je kan met die testen niet testen vor je nod.
    pas op de eerste dag van je uitgebleven menstruatie
    je kan wel een predictor test gebruiken die zijn extra gevloelig en kunnen 4 dagen voor je NOD.
    maja dat zegt niks als je verder leest op het forum:)
    hahah succes meid

3. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ikzelf heb er (nog) geen ervaring mee, maar HEEL VEEL vrouwen testen een paar dagen voor hun nod toch echt al wel positief met die test, maar dat betekend natuurlijk niet dat als je voor je nod test en hij is negatief, dat t dan ook negatief blijft.
    de 1 maakt gewoon iets sneller hcg aan dan de ander.

4. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Het kan dus wel met kv 2 voor 5.
    Ik testte 4 dgn voor NOD positief. En om de 2 dagen steeds donkerder. Check m'n album
    Heb vorige week de laatste test gedaan; de teststreep was zelfs donkerder dan de controlestreep !
    Succes !

5. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Wat een onzin zeg!
    Beetje raar dat ik (en nog vele andere) dan toch 6 dagen voor mijn NOD positief heb kunnen testen met de KV 2 voor 5.

Weet dus niet waar je die onzin vandaag hebt.

6. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

ook ik teste 3 dagen voor mijn nod en knalpositief

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Tis niet helemaal onzin wat maaike zegt.. de testen van kv 2 voor 5 euro zijn officieel geen extra gevoelige testen, of vroege testen.. dus officieel kun je er pas mee testen (staat ook in de bijsluiter) vanaf NOD.. denk dat ze dat bedoelde..

Nu is het wel zo dat ze behoorlijk gevoelig zijn..ook ik testte 4 dgn voor nod positief.. en bij deze zwangerschap 2 dgn voor NOD positief.. wel moet ik zeggen dat het niet altijd afhangt van de test, maar dat het per persoon en ook per zwangerschap verschilt.. bij mijn eerste testte ik pas met 3 wk overtijd positief.. daarvoor steeds nega..(toen bestond alleen de kv test nog niet..whahah) maar goed..

Het kan dus nu wel degelijk met kv 2 voor 5 euro.. er zijn hier op dit forum alleen al genoeg voorbeelden..

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0

Deel Deze Pagina