Sorry,misschien al voor de zoveelste keer gevraagd. Maar hier heb ik geen ervaring in. Ik heb nu sinds 2 dagen vochtverlies. Betekend het dat ik dan nu vruchtbaar ben? Ik krijg morgen pas de ovutesten binnen,maar heb ik dan kans dat die alweer negatief is? Ben ik dan te laat? Als wij vanavond gaan klussen....zijn we dan nog op tijd. Ik schaam me voor mijn onbenulligheid,maar ik wil het gewoon weten. En jullie hebben vast meer ervaring..
Er heeft helaas nog niemand gereageerd,waarschijnlijk doordat ik een domme vraag stelde. Nu heb ik dus de ovu testen binnen (Matcare), nu net om 19.30 uur getest. De strepen waren ongeveer gelijk. De teststreep alleen iets dunner. We hebben gisteravond geklust. Nu ga ik morgen weer testen. Maar het is nu dus zeker dat mn ei van de week is (geweest). En als je nou helemaal geen ei hebt,geeft ie dan ook geen streep? Sorry,maar ik heb er echt geen verstand(nog) van. Kunnen jullie nog wat aanvulling geven? Stel,dat je zwanger ben, blijft die streep dan?
Hoi Als je test posi was, dan betekent dat dat je binnen 24 tot 48 uur je eisprong kan verwachten.. dus zou zeker vandaag en morgen aan de klus gaan Groetjes
We weten natuurlijk niet wat hij gister was,misschien wel donkerder. Dus het is even gissen.. Ik kon nu moeilijk zeggen of hij nu lichter was of hetzelfde, scheelde wel dan heeeeeeel weinig. Ben benieuwd wat hij morgen is.
je andere test moet net zo donker zijn maar zo als ik het lees heb je je ei binnen nu en 48 uur.. veel klus plezier
Oeps...mn mannetje heb avonddiensten!! Dan maar overdag! Buren werken toch allebei,hihi. Trouwens,ik had begin van de week maandag/dinsdag veel slijm. Nu heb ik er totaal geen verstand van, maar het was opvallend veel. Vandaag geen slijm en dus gisteravond heerlijk geklust. Nu dus 2 dezelfde streepjes...(1e test) Misschien nu nog wat duidelijker uitgelegd... Valt niet mee,als je er geen snars verstand van hebt.