Ze zal in ieder geval denk ik wel door hebben dat ze hiermee niet verder komt en zal daarom misschien wel zichzelf verwijderd hebben. Ik hoop dat ze alsnog snel zwanger mag raken,die wens was in ieder geval ook wel duidelijk!
Nou uhmm.. sorry hoor. Ik geloof dat dit forum is bedoeld voor vragen. Je kunt er ook een heel verhaal van maken als je niet goed hebt gelezen wat ik allemaal heb gezegd in andere topics. Ik heb nooit gezegd dat ik zwanger zou zijn maar dat ik zo'n gevoel had omdat ik me anders voelde, de testen waren negatief dus dat was ook al genoeg en vandaag ben ik op de dag dat ik ongesteld moest worden het ook geworden. Ik vind het zelf namelijk niet echt leuk als er zo gepraat wordt tegen mij. Prima als het gezegd wordt maar het hoeft niet door te gaan namelijk dan voel ik me namelijk ook niet welkom op dit forum. Ik zei inderdaad veel last te hebben van afscheiding, en dat was ook waar. Dag erna was ik plots droog, ook dat is waar. Gister weer veel afscheiding gehad wat ik dus al raar vond maar blijkbaar bij mijn aankomende menstruatie hoorde ik probeer er minder mee bezig te zijn wat makkelijker gezegd is dan gedaan.
Ik 1 of 2 dagen ervoor. Ik tel de eerste dag met echte bloeding als eerste dag. Daarvoor is het nog zo weinig.
Ik heb altijd de eerste dag meteen een hoop bloed en erge krampen, zoals nu dus. Kan er ook goed ziek van worden helaas.