Beste allemaal, Inmiddels proberen mijn man en ik al 6 maanden om zwanger te worden en dat is natuurlijk nog niet zo heel erg lang. Maar zo voelt het eigenlijk wel. Tot nu toe heb ik hele onregelmatige cyclussen gehad die verschilde tussen de 24 en 45 dagen. Drie maanden geleden ben ik begonnen met ovulatietesten, maar in die eerste twee cyclussen geen ovulatie. Daarom deze maand begonnen met temperaturen. Nu had ik op dag 16 ineens mijn eerste LH-piek. Helemaal blij natuurlijk. Nu een paar dagen verder heb ik al twee dagen gevoelige borsten. Kan dit een teken zijn? Of zoek ik naar dingen die nog niet kunnen? Groetjes, Babywish
gevoelige borsten komen vaak na je eisprong. als je je LH piek op dat 16 had dan is je eitje op dag 17 of 18 gesprongen.. je zit nu op dag 21 dus het eitje is nog niet ingenesteld als die bevrucht is maar dwaalt rond in je baarmoeder. maar natuurlijk is het bij elke vrouw anders. hoop dat het bij jou meer betekent dan alleen je eisprong en dat je aan het einde van je cyclus een mooie posi test in handen hebt. Succes! Liefs xx
ik heb altijd na mijn ovulatie een paar dagen pijnlijke borsten, heb je het nooit eerder gehad? kan betekenen dat je dan nu voor het eerst een echt ei hebt gehad, voor een evt zwangerschap lijkt het me nog wat vroeg (maar hoop het natuurlijk wel voor jou)
Nee, ik heb het nooit eerder gehad, maar waarschijnlijk ook nooit eerder een eisprong. De LH-testen bleven altijd negatief. Nu voor het eerst positief. Maar dat kan dus gewoon door de eisprong komen? Silkie, wat ontzettend naar van je curretage meid. Jeetje... Ik hoop echt voor jou dat het snel raak is en goed gaat.
Hier ook herkenbaar, voornamelijk gevoelige tepels overigens. Ik heb maar een klein cub maatje dus dat kan ook schelen Nu is het nog ong 8 dagen tot Nod en is het duidelijk minder, dus lag het echt aan de ovulatie-periode...
Hoi Meiden, Ja, het is bij mij ook weer gestopt. Nu 9 dagen tot mijn NOD. Dus jullie hadden helemaal gelijk. Wel fijn dat ik het nu aan jullie kan vragen. Wat me in ieder geval deze maand gerust gesteld heeft is dat ik nu vrijwel zeker een ovulatie gehad heb. De 6 maanden hiervoor namelijk helemaal niet. Misschien dat mijn cyclus dan ook wat regelmatiger gaat worden. En dan dus misschien ook meer kans om zwanger te worden, want ja daar gaat het natuurlijk om. Succes meiden en bedankt voor jullie commetaar. Doet me goed. Groetjes Babywish777
Ik had het ook altijd na mijn eisprong, maar nu ik deze maand zwanger was, had ik ook pijnlijke borsten. Met als verschil dat mijn tepels nu ook pijnlijk waren. Dus het is moeilijk om het te beoordelen.