Kun je een aantal dagen pijn hebben als je een eisprong krijgt? Ik heb het nu al een kleine WEEK! dag of vijf....tis nu wel minder dan bv eergisteren, maar ik blijf onderin, tegen schaambeen aan en soms links of rechts, steken krijgen...........als je er op drukt is het ook pijnlijk. Iemand ook langere tijd ovulatiepijn of is dit heel gek?
Ik heb ongeveer 4 á 5 dagen voor ei pijn en nog een dag erna. Kan dus lang duren, maar ik beschouw het als mijn 'altijd bij de hand gratis ovulatietest'
hey Loe, Vorige ronde kreeg ik na mijn ei zo`n pijn, dat ik niet eens rechtop kon staan. Heb zelf het foute kerstfeest van Qmusic ervoor afgezegd waar ik al een kaartje voor had. Had de ha aan de lijn en die legde uit dat het in sommige gevallen wanneer je ei uit zn omhulsel springt gepaard kan gaan met bloed. Ik had zelf geen bloedverlies, maar ik had dus een bloeding in mn buikholte zei de ha. Klinkt ernstiger dan het is hoor, was met een paar dagen over...maar ja de 1 heeft dus meer last van zn eisprong dan de ander. Ik heb nu zelf het idee dat mn ei eraan zit te komen. De hele dag al wat zeurderig gevoel in mn buik. Ovutest is bijna posi, dus verwacht um morgen of overmorgen...tenminste een posi test dan.
pff, het is echt een stekende pijn, niet gewoon buikpijn. Helemaal onderin mijn buik, bijna op schaambot. Ik snap alleen niet dat sommigen het over pijn in de lies hebben, je lies is toch helemaal boven aan je been, vlak onder je heup, of niet? Daar heb ik geen pijn. Wat lang he....hoe komt die pijn eigenlijk? En wisselt hij bij jou ook, de ene keer meer links, dan rechts, en zoals nu, gewoon middenin?
hallo loe ik had precies het zelfde en ben bij de ha geweest en die zei het is overduidelijk je dikke darm... die wordt door het hormoon progesteron luier om het zo maar te zeggen... heb je ook dat je minder goed naar de wc kan/?
ja, dat heb ik wel, maar ben sinds nieuwjaar gestopt met roken.........dus dat kan het dan ook zijn. De pijn zit bij mij echt op de grens van schaamstreek, naar begin buik (de grens waar bij veel vrouwen een vetrolletje begint hihi). Daarzoo......daar zitten toch nog geen darmen?
je darmen lopen zowat door je hele buik heen... en ik dacht ook die dokter kletst ook uit zijn nek maar het schijnt toch zo te wezen misschien voor jou wel een goed teken wie weet is afwachten meid... bij mij zijn de duivels er vanmorgen door gekomen...
Ik heb altijd vanaf ovu tot ongi steekjes op die plek Vanaf ongi heb ik daar constant buikpijn. Maar als ik last van mijn darmen heb heb ik altijd op dezelfde plek buikpijn.