Dat wel.. Ik heb al vanaf mijn ei steken en een zeurderig gevoel in mijn buik, obstipatie wat ik anders nooit heb, erg prikkelbaar, erg vaak plassen , en mijn borsten voelen anders( niet pijnlijk maar wel anders) en heb jij symptomen michelle? Hoelang is jou LF? Ik heb de mijne gegokt op 14 dagen..
ik heb precies het zelfde als jij en mij lf is 13 dus eigenlijks klopt mijn banner niet dus officeel ook over 5 dagen ook dinsdag!
ff update, hier is het bruinverlies wat ik had {echt héél minimaal} alweer gestopt sinds gisteren... nu we een zuerderig gevoel maar verder niks! sap er geen hol van want normaal ben ik kei regelmatig.... als ik maandag niet ongi ben dan ga ik een kruitvat overvallen voor een test {die van mij zijn op}
jep, gisteren was ik boos op mijn laatste ovutest dus dag, ik "bezeik" deze dan ben ik ervanaf! en tot me grote verbazing sprong de teststreep ervanaf! heb vanacht heel slecht geslapen en na mijn vroege dienst heb ik 2 zwangerschapstesten gekocht! {'sochtens wel al in een potje geplast} en ja hoor! zelfs met de cb duidelijk zwangerrrrr
Owww, dus dat is het geheim! Boos worden op je ovutestjes hihi. Ga ik ook doen, maar dan wel pas na mn eispron hihi. enne gefeliciteerd!
Gisteren 10 januari test gedaan was negatief. Vandaag 11 januari is mijn NOD en nog steeds niets Ik heb ook geen kwaaltjes gehad... moeheid, misselijkheid etc.. Rond nieuwjaar wel zeurende pijn zo af en toe. Afwachten maarrrr ... spannend en vervelend
Als ik vanavond zou testen met een test van het kruidvat zou deze dan werken? Ik heb zo'n vaag gevoel dat het dit keer raak is. Het zal wel loos alarm zijn maar toch ben zo benieuwd.
Ik denk het niet, maar hoop het wel voor je. Je hebt een vrij korte cyclus. Wanneer heb je je ei gevoeld of voel je die niet? Ik weet ook niet of je je lf van jezelf weet?! Ik heb 3 dagen voor nod met de goedkope van kruidvat getest en was toen heel licht zichtbaar. Vijf dagen voor nod had hij daarom niets aangegeven bij mij. Succes!
Mijn if?Wat is dat Nou mijn ei, dat is weer een verhaal appart. Normaal voel ik hem dus nooit. Vorige maand wel en deze maand denk ik hem wel gevoeld te hebben maar dat was veel te vroeg volgens de banner hier dus of dat wel klopt?
Je lf is de periode tussen ei en menstruatie. Hoeveel cyclussen heb jij na je pil gehad? Dus echt zonder pil?
Oh sorry, had ik kunnen weten. Was even met iemand anders in de war. Het kan dat je eisprong eerder komt dan de banner. De banner gaat uit van 14 dagen omdat dit gemiddeld is. Mijn ei kwam meestal op dag 16 en ik had een lf van 11 dagen. Ik kon dus berekenen dat als ik mijn ei voelde hoeveel dagen later mijn nod was. Over het algemeen is je lf gelijk aan eerdere rondes. Bij mij is het nu na een miskraam afwachten. Heb ook nog niet mijn ei gevoeld.
Ik denk het wel. Ik had 3 dagen voor nod een licht streepje en denk dat hij 5 dagen voor nod niet zichtbaar had geweest. Het enige wat je kan doen is of wachten of testen.
hahaha het wachten is zo moeilijk he. Nu werkt mijn vriend ook niet mee, die zegt steeds maar zullen we even testen kijken wat hij nu zegt
Nee dat lijkt me helemaal zwaar dan. Nou ik ga proberen toch nog zeker 2 of 3 dagen minimaal te wachten