Hi ladies, Hoeveel dagen voor NOD hadden jullie een positieve test? Ik ben 7 dagen voor NOD en heb trekkerig gevoel in onderbuik en oprispen. Thanx alvast! Gr, KittyCat
7 dagen na de eisprong (7dpo) is de innesteling net zo'n beetje begonnen., die is namelijk gemiddeld tussen 6dpo-10dpo. Je kunt dan echt nog niet positief testen. Ik zou je adviseren om minstens tot 12dpo te wachten. Het hCG hormoon heeft tijd nodig om op gang te komen en in je urine terecht te komen.
Bij mij 4 dagen voor nod heel licht positief, leek meer op een tuurstreepje. 2 dagen voor nod en duidelijk positief!
En toch testte ik een week voor NOD positief. T is niet aan te raden om zo extreem vroeg te gaan testen natuurlijk want t kan je enorm onzeker maken.
Er zijn altijd uitzonderingen op de regel. Maar persoonlijk denk ik dat de kans groter is dat dan je ei eerder is geweest. Oh.. En is een week voor NOD bij jou 7dpo?
Bij de middelste was ik hondsberoerd en dacht laat ik er eens een testje aan wagen en ja hoor die was positief. Bij de jongste gingen we op 5 dec gourmetten. En tijdens t gourmetten werd ik in ene enorm beroerd... en das niets voor mij ik hou) van lekker eten dus de volgende ochtend naar de kv gesjeest test gehaald en gedaan en ook die was positief.
O en dat mijn ei vroeger is geweest lijkt me haast niet echt kunnen. Is dat wel t geval geweest dan heeft de spiraal toen zn werk niet goed gedaan ( wat ook nog kan natuurlijk)
1 dag voor nod zei mijn gevoel dat ik moest testen. Wilde eerder ook niet testen bang voor teleurstelling.
In mijn post had ik het over 7dpo. Da's echt iets anders dan 9dpo. Een positieve test op 9dpo is al een stuk beter te begrijpen Is nog steeds reuze vroeg, maar hoor je vaker. Daarom is het zo belangrijk om in DPO te praten. Want 'ik testte een week voor NOD positief' klinkt voor de meeste mensen als 7dpo
hier 10 dpo. van normale cyclus gezien 9 dagen overtijd, maar was eigenlijk 2 dagen voor echte Nod, om precies te zijn :') erg verwarrend, krijg je hier te lezen: ja zie aan je banner je bent overtijd, maar dan is je streep wel erg licht... tja... blijft een lastig gedoe zo'n cyclus
Laatste keer op 9 dpo een tuurtestje en de keer ervoor op 15 dpo een knaller. Ik had niet eerder getest maar ik denk dat ik op 10 dpo zeker wat zou zien.
1 dag voor nod negatieve test, op nod wel streepje (action test) normaal wachte ik mijn menstruatie af, scheelt weer een test. Maar ivm met de kerst en hoop "verboden middelen, als drank, rauw vlees " voor de zekerheid getest.
Ik doe het mijzelf niet meer aan om vroeg te testen, omdat ik mijzelf dan altijd helemaal gek maak. In december uit zelfbescherming 2 dagen na NOD getest, positief! Helaas is dit een mk geworden..
Bij de oudste en middelste heb ik gewacht tot nod en had toen knallers, bij de derde op 9 dpo voor het eerst getest en een licht streepje (wel zichtbaar zonder kantelen ofzo van de teat). Daartussen een mk gehad maar daar waren we niet met zwanger worden bezig en merkte ik 5 dagen na nod allemaal kleine kwalen die ik bij de anderen ook had. Test was toen lichtjes positief
Geteste 6 dagen voor NOD. Negatief. Over 6 dagen doe ik het maar weer. Ik voel wel getrek in mijn eileider. Maarja..Ik weet het nu ook niet meer. Gr,