Hoi Dames, Ik zit nu 5 dagen voor NOD, ik heb 2 cb digitaal testen gekocht en twijfel of ik er nu al 1 zou doen. Hoe vroeg hebben jullie zwanger 1-2 getest met de CB?
zou het nog niet doen hoor, zonde van je centen, Ik zou eerst eens over een dag of 2 de kv2v5 doen en als daar een duidelijke lijn op staat pas de digi.
Pas na nod en na posi kv, ik vind het zonde van het geld om zo'n dure test te doen als je nog niet posi getest heb met een goedkopere test.
Op de dipsticks zie je echt een vage schaduw lijntje, beschouw die gewoon als negatief. Ik denk inderdaad dat ik morgen middag even de kv 2v5 ga doen, en dan kijken wat die aangeeft. Maar ben gewoon benieuwd hoe vroeg sommige meiden ermee hebben getest.
Ik heb 1 dag voor nod positief getest, maar wel met het tweede plasje van de dag omdat ik eerst getest heb met een gewone midstream die licht positief aangaf, dus de cb toen ter bevestiging gedaan!
9 DPO een positieve CB met indicator 5 dagen voor NOD Wel pas gedaan na een posi kruidvat 2 voor 5 Anders vind ik het duur geld
Ik zou ook eerst gewoon met de Kruidvat 2V5 testen. Ikzelf testte daarmee al 7 dagen voor nod licht positief mee en met de CB digitaal (1-2) op 4 dagen voor NOD
mamatje, ik zou nog een dagje langer wachten, eerst je streepje op de KV nog wat donkerder. Je streepje is nog zo licht, dat is zonde van je centen en geeft een dikke teleurstelling als er niet zwanger komt te staan.
Hoi mamatje, ik had op vrijdag een positieve kv 2v5 test, op zondag een negatieve cb digital en op maandag weer een positieve kv. Daarna niet meer met cb getest, zonde van mijn geld vond ik dat. Succes