Omdat ik meerdere ovutesten hier voorbij zie komen met een lichte controlle streep wil ik even die van mij showen en vragen om jullie mening/ervaringen. Om te beginnen ben ik in januari begonnen met ovutesten die ik over gekocht had van iemand hier op de site. deze persoon wist niet van welk merk ze waren, ik dus ook niet. ik heb toen geen 1 positieve ovutest gehad,of ik moet mijn ei gemist hebben. ik ben die maand wel zwanger geraakt, helaas is dit mis gegaan. Dit is mijn rijtje van deze cycus, omdat ik nog niet weet hoe die gaat verlopen ben ik 29-3 begonnen met testen. Ik ben 19-3 gecurreteerd. Mijn controllestrepen blijven gewoon licht, en zie vaker bij andere zo een knaller. kan dit per testen verschillen?? verder heb ik ook nog niet echt een knaller van een test-streep gehad.. Wel is hij al even ""licht"" geweest als de controlle streep, maar niet donkerder. Heb sinds vandaag al weer wat last van mijn borsten, maar dit gooi ik dus nergens op omdat dit natuurlijk ook van de hormonen kunnen zijn. heb trouwens vorige week maand een negatieve kruidvat test gehad (2v5) dus ik heb geen hcg meer in mijn lijf Wat vinden jullie van mijn rijtje? Vandaag (de onderste) is hij al meteen lichter, terwijl ik wel 6uur niet ben gaan plassen....heb wel 1kop koffie gehad rond 2uur maar ondertussen 5uur niet gaan plassen.. heb wel al 3dg last gehad van trejes in mijn liezen, maar de griep heers ook aangezien ik maandag nacht ziek ben geweest. Hier mijn rijtje:
Oeps,vergeten te zeggen dat dit nieuwe testen zijn en ik dus wel weet dat ze van babyboomshop zijn. De 2de foto is van 4-1, zou deze wel positief zijn geweest? Omdat hij even donker is?
nu kan dat wel of niet mmijn ei zijn geweest.. maar had eerst z,n test als die van jou en de dag erna deze..
Maar zou hij bij iedereen dan zo moeten knallen?? Van wanneer is die test dan van jou? Want jij had toch een licht positieve zw-test!
Ja daarom zeg ik ook dat ik niet weet of het m,n ei is of door de lichte zw test.. en heb geen idee of hij bij iedereen moet knallen.. extra klussen kan nooit kwaad. maar ik verwacht dat hij morgen duidelijker is bij jou
Hij is vandaag helaas al lichter geworden. Omdat hij de hele week al licht is dacht ik dat hij gisteren of vandaag wel zou knallen. Maar helaas! Daarom dacht ik dat die van 1april wel eens positief zou kunnen zijn aangezien die even dik en donker is. In de bijsluiter staat dat de test donkerder moet zijn,of even dik en donker.....vandaar dat ik dacht "misschien!!". Hihih
Het geld moet je meteen overmaken. Als het binnen is worst het binnen 24uur verstuurd. Ik heb ze van Ovulatietesten en zwangerschapstesten - babyboomshop En lees dat veel dame's de testen hebben van Aanbiedingen zwanger worden - Zwanger & Kids Moet je even kijken want er zijn verschillende testen en aanbiedingen.
Dit vond ik op Een andere site: Ovulatietesten (uitleg) Met een ovulatietest kun je zien wanneer er de grootste hoeveelheid Luteïniserend Hormoon (LH) in je lichaam zit. Dut is handig om te weten Omdat je LH-piek plaats vind 23-48 uur voor de eisprong. Het lezen van het testresultaat De ovulatietest is veel gevoeliger dan een zwangerschapstest en reageert al op 10mIU/ml in je urine. Vandaar dat je vaak wel een licht lijntje ziet als resultaat. Dit betekent niet dat de test positief is, het betekent gewoon dat er wat LH in je lichaam aanwezig is, wat heel normaal is, zowel voor als na de eisprong. Bovendien zit er altijd wel wat LH in je urine. Echter, hebben sommige vrouwen nooit een knal positieve test, in dit geval kun je een lichte streep ook als positief beschouwen.
Ik heb die ook gehad bij knalde ze echt.. weet niet of je in mijn album kunt kijken maar daar staan ze in! Geen idee of die van jou nu positief was of niet.... ze zijn wel even donker... succes meid
Net nog een test gedaan,laatste plasje was 8uur. Dus weer 5,5uur niet geplast met 1kopje koffie. Ook deze was weer lichter. Ik verwacht toch dat mijn ei geweest is,ook omdat hij 1-4 even donker was als de test streep. Weet het anders ook niet.
Ik had deze maand ook geen duidelijk positieve ovulatietest. Ik heb die van z & k gebruikt. Terwijl ik in de maand dat ik zwanger werd 2 dagen knal positieve testen had. Ik temperatuur ook dus wist wel dat mijn ei geweest was en heb mijn menstruatie nu ook al gehad dus was wel echt mijn eisprong. Ik zie dat jij ook een miskraam gehad hebt en dit je eerste cyclus hierna is. Zou het kunnen dat je LH piek na een miskraam misschien gewoon wat lager is vanwege alle hormonale veranderingen en je hem dus niet vangt met je ovutesten??
Ik deed altijd netjes rond dezelfde tijd de test voor het best resultaat (de onderste test moet je niet naar kijken dat is geen ovulatietest)
Hee meid, ik vind die van babyboom erg licht.. Ik heb voorbeeld van vorige cyclus. bovenste van testpoint onderste babyboom..! zelfde urine
Oke dat is fijn!!! Dus wie weet is mijn ei wel gewoon geweest en zit ik voor nikste piekeren!!! Bedankt voor je foto,nu ben ik nog blijer. Haha. Heb al 2dgveen raar gevoel in mijn buik,ook mijn borsten tintelen af en toe. Daar heb ik al sinds voor mijn curretage geen last van gehad. Dus ik hou hoop dat het met mijn ei te maken heeft. Hartelijk bedankt voor al jullie reactie's,Fijn dit forum hè!
Daar is het forum voor, iets meers zekerheid krijgen.. wellicht is temperaturen ook iets om te kijken of je cyclus normaal is geworden na je mk.. dan heb je nog iets extra zekerheid