Bij mijn oudste weet ik het niet (eerste testje pas ruim 6 weken na laatste menstruatie ), bij mijn jongste, als ik ongeveer terug reken: 18 dpo (minstens 3 dgn na NOD, als ik tenminste van juiste NOD was uitgegaan , had opeens een laat ei gehad, test was op cyclus dag 40 positief) Dus voor nod positief hoeft echt niet. Maar het is lastig wachten ja... Succes hoor!
Ik testte 3 dagen voor NOd heel licht positief. Dat werd iedere dag veel duidelijker. Bij mijn oudste 2 beide pas na NOD getest, toen was de test ook echt een knaller!
Bij simone heb ik pas een week na NOD getest en die knalde. Bij mijn mk testte ik op NOD licht positief en die heeft nooit geknald. Ik ben niet van plan ooit voor NOD te testen.
ik heb vandaag op dag 26 dus voor mijn 4 dagen voor NOD positief getest en niet eens een heel vaag lijntje.. twijfel dus ook of mijn cyclus dit keer weer 29 dagen was denk zelf iets korter want hij is behoorlijk duidelijk..
12 dpo positief getest (zie album) en 14 dpo was knal (zie avatar). Dit was kv 2v5 Overigens alledrie pas eind van de middag/begin van de avond getest. Weet niet hoe het met ochtend urine geweest zou zijn. Wellicht nog duidelijker.
Bedankt voor de reacties meiden. Ben zelf ook al 3 dagen aan het testen, maar niks anders dan een vaag soort schaduw lijntje. Zit nu op 9dpo. 5 dagen te gaan tot NOD. Ik moet wel zeggen dat ik smiddags meestal duidelijker test dan met ochtendurine, hebben meer dames dat? En vanaf wanneer begint je lichaam eigenlijk met het aanmake van HCG?
Ik ben nu voor de zesde keer zwanger, en 5 keer heb ik ong 4 dagen voor NOD positief getest. Een keer pas na NOD.
Zit hier nu op 5 nod en kon me niet meer beheersen, helemaal omowit. Alle lampen gehad en ermee naar buiten gelopen maar nope... niets te zien. Na ons romantische weekend weg nog maar eens testen (al heb ik het vermoeden dat we net te laat waren met klussen, tenzij m'n eitje netjes gewacht heeft). Soms zo moeilijk om te wachten hè!
Voor mijn gevoel (gedacht te hebben de eisprong gevoeld te hebben) zit ik nu 3 dagen voor de NOD, maar niks te zien. Ik heb de banner maar wat aangepast. Ik voel me ook niet zwanger, dus ga er vanuit dat het niks geworden is...helaas!!!!
12/13 DPO, had ook wel eerder kunnen testen, maar heb geen zin in vage testen en op 12 DPO zijn de kwalen hier al behoorlijk aanwezig