Bij mijn eerste zwangerschap pas op 14dpo positief met de kruidvat 2v5 en clearblue met weken indicator. Deze zwangerschap al op 7dpo een tuurtest op de kruidvat 2v5 en op 9dpo echt al een duidelijke tweede streep heb op 11 dpo toen de clearblue gedaan en die gaf aan zwanger 1-2 weken! Toen ik precies 5 weken zwanger was 3+ op de clearblue
Dit keer teste ik op 12dpo positief (eerder niet getest omdat ik in eerste instantie niet dacht dat het raak was), ik heb een lf van 13 dagen, maar de twee keren daarvoor vanaf 10/11dpo.
9 dpo een lichte test, en de daaropvolgende twee dagen werd het steeds duidelijker. Bij 14 dpo was het een mooie knaltest. 9 dpo was bij mij 3 dagen voor menstruatie.
11 dpo met kv2v5 positief getest. Dat was de eerste test die ik deed 12 dpo gaf cb digital zwanger 1-2 aan
Hier 5 dagen voor nog een tuur streepje en liep met de dag op. Gestest met kv 2v5 huidige zwangerschap. Bij mn zoontje in 2013 getest 2 dagen na nod met predictor en dat was een knaler
Eerste pas op 18dpo voor het eerst getest. Bij de tweede wist ik mijn NOD niet, achteraf gezien (volgens de termijnecho) op 9dpo positief getest.
Eisprong vastgesteld middels temperaturen en ovulatietesten en op 8 dpo (6dagen voor nod) een lichte streep met Kv2voor5! (Zie topic Kv2voor5 9dpo)
Laatste keer op 6 dpo al positief. Dat is 4-5 dagen voor mijn nod (lf van 10-11 dagen), maar uitgaande van een gemiddelde lf zou dat al 8 dagen voor nod zijn geweest.