2 dagen overtijd en negatieve test

Discussion in 'Zwanger worden' started by fierce, Dec 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fierce

fierce Actief lid

Dec 23, 2013
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste dames,

Ik ben vandaag twee dagen overtijd en heb een zwangerschapstest gekocht. Daaruit bleek dat ik niet zwanger ben. Ik wil heel graag zwanger zijn en ik wacht er dus niet op om ongesteld te worden. Morgen hoop ik dus dat mijn menstruatie uitblijft en heel misschien toch zwanger ben. Ik denk dat ik heel erg teleurgesteld raak wanneer het niet zo is. Gisteren voelde ik aan m´n buik dat ik ongesteld ging worden, maar dat was dus niet zo. Meestal heb ik voordat ik ongesteld word ook bruine afscheiding en dat heb ik nu ook niet. Ik heb ook niet echt last van de symptomen. Ik heb nu een aantal dagen wel last van puistjes op m´n voorhoofd wat ik normaal nooit heb gehad en ik voel me heel af en toe misselijk. Misschien wil ik me ook zo voelen en dat ik nu alle ´kwaaltjes´ opmerk. Wat denken jullie? Heeft iemand dit ook meegemaakt? Ik weet namelijk niet hoe het voelt om zwanger te zijn, dit zal mijn eerste worden mocht het zo zijn.

Xxx

2. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

3. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Misschien toch maar even afwachten?. Ik heb namelijk ook geen idee.

Ik had zelf nog niet echt in de gaten dat ik zwanger bleek te zijn. Mijn vriend vond dat ik qua eet gedrag wat begon veranderen en ik zei heel de tijd ach dat komt omdat ik binnenkort ongesteld moet worden dan eet ik ook vaak wat meer dan normaal. :)

Pas toen ik de test had gedaan kwam ik er achter dat ik inderdaad 4 dagen over tijd was ik dacht simpel weg dat ik me vergist had in de week dacht zelf dat ik een week later pas ongesteld hoorde te worden. :)

Succes!

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    3,539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Of je eisprong is later geweest en je menstruatie komt daardoor ook later. Of die blijft dan ook weg en kan je dan pas testen.
    Ik had andere symptonen voordat ik had getest, maar het is bij iedereen anders natuurlijk.

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Tja iedereen ziet het liefst een positieve test;)
    Hoelang ben je gestopt met de pil? Of wat wat je cyclus hiervoor?

Share This Page