Minder misselijk na week 5?! Zorgen...

Discussion in 'Eerste symptomen' started by GD85, Nov 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GD85

GD85 Lid

Jan 18, 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na 2 miskramen ben ik zwanger van ons eerste kindje.
    We zijn erg blij maar ook erg gespannen. We weten nu zo goed wat er allemaal mis kan gaan. Doordat ik meteen na innesteling erge maagpijn had en misselijk was, werd ik op een stomme manier gerustgesteld.
    Maar nu is sinds ingang week 5 maagpijn en misselijkheid vrijwel verdwenen.
    Ik heb extra honger, ben moe, emo en natuurlijk mega positieve testen(nog steeds) dus daar kan het niet aan liggen. Maar de eerste keer had ik dat ook; met een met 4 weken gestopt met groeien vruchtje.

Heeft iemand ook ervaringen met het verdwijnen can de misselijkste zo vroeg in de zwangerschap? En heeft iemand tips hoe ik mezelf minder zorgen ga maken en rustig kan blijven? Pas over bijna 2 weken mag ik voor de eerste keer naar de gyn...

Groetjes GD

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    het kan je lichaam kan heel snel aan hcg gan wennen waardoor je het ene moment misselijk bent en dan weer een dag niet en dan opeens weer wel tevens kan het ook iets geweest zijn wat los stond van je zwangerschap gewoon niet lekker bv.

maar aan de andere kant kan het ook wijzen dat het hcg zakt .... bij mijn laatste miskraam gebeurde dat ook heel langzaam verdwenen mijn symptomen .

maar ik zou me niet te druk maken , ik denk dat de misselijkheid kan komen met vlagen .

heb je na die 2 miskraam wel je onderzoeken laten doen zoja en er kwam niks uit dan is de kans heel groot dat het nu wel goed gaat en zo iezo is het percentage dat het goed gaat hoger dan dat het fout gaat

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik heb vijf miskramen gehad voor het de zesde keer goed ging, en had die zesde keer ook na week 5 een hele week dat ik bijna geen symptomen had en zelfs bloedverlies. Maar het ging dus goed. Er is echt geen peil op te trekken, en ik weet hoe ontzettend zwaar die eerste paar weken zijn hoor! Fijn dat je een vroege echo mag, en sterkte!

Suus

4. GD85

GD85 Lid

Jan 18, 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Dat doet me goed. Hopen dat alles goed blijft gaan!!

Share This Page