Ik ben deze maand voor het eerst met ovulatietesten van zwanger en kids begonnen. Heb op cd17 duidelijk m'n ei gevonden, de dag erna is m'n temp ook flink omhoog gegaan. Alleen nu blijven de teststreepjes van de testen al een paardagen donkerder dan ze voor m'n ei waren. Is dit normaal??
hee, Ik ben nog niet zo heeel lang aan t ovutesten hoor...(3maandjes) Maar dit is helemaal niet erg... Je heb je ei soieso gespot en aan de hand van je temperatuur kan je zien dat hij ook daadwerkelijk is gesprongen... Vrouwen(de meeste) hebben soieso wel een beetje van het lh hormoon in hun lichaam waardoor je heel vaak gewoon een streepje heb... Zolang ie niet net zo donker of donkerder dan de controlestreep is(zoals in jou geval) maakt dat helemaal niks uit en zijn ze dus gewoon negatief
Bedankt voor je reactie Sam! Ik weet dat vrijwel alle vrouwen altijd wat LH in hun urine hebben zitten, maar vind het zo vreemd dat na de eisprong de streepjes donkerder blijven dan voor de eisprong. Je zou toch zeggen dat een piek net zo snel stijgt als daalt, of zie ik dat verkeerd?
Dat verschilt per vrouw. Bij mij verdwijnen de lijntjes eigenlijk vrijwel meteen na de positieve test, maar dat kan bij jou natuurlijk heel anders zijn...
Hier sluit ik me ook bij aan hoor.... Deze cyclus waren de lijntjes snel weg... En vorige cyclus bleven ze wat langer hangen... Ging maar heel langzaam toen... Maar goed bij elke vrouw is het dus anders... Lekker duidelijk altijd he het vrouwen lichaam
haha dat zei ik een paar dagen geleden nog tegen m'n vriend! Die wil elke dag weten welke temp ik heb en hoe de ovutest is. Dus zei al tegen hem dat hij alleen maar hoeft te vragen en niks te doen. En wanneer je zwanger bent wordt dat alleen maar erger
hmm m'n ovu-test is vandaag weer donkerder, bijna positief! Heb niet echt verstand van ovu's (op wat lezen op zp na) maar vind dit toch echt wel een beetje vreemd.. foto:
Hmmm... vind dat wel een beetje apart.. Kan er helaas niet zoveel over zeggen haha behalve dat ik voor de zekerheid wel lekker zou gaan klussen!
Ik had dat ook deze maand! Mijn lijf + de ovu testen gaven aan dat er een ei aankwam. Daar ook op ingesteld. Alles achter de rug: ineens weer (bijna) ppositieve testen. Hoe het kan? Geen idee. Twee eieren? Tis wel bijna Pasen...
haha ja vreemd toch.. ik weet zeker dat ik m'n ei heb gehad.. want bij de posi ovu op dag 17 had ik een temp van 36.5 en de dagen erna van 37.0, 37.1 en vandaag zelfs 37.2.
vreemd zeg! heb je je nod al gehad? Misschien denkt ons lichaam leuk te zijn en is eieren aan t verstoppen
ze zeggen dat als je testen positief uit blijven slaan er iets hormonaals aan de hand is.. dus eisprong, zwangerschap... ik durf het verder niet te zeggen, maar ik heb het nog nooit gehad.
bedankt voor je reactie! hmm.. eisprong heb ik zeker gehad. Heb de dag voor ovulatie nog wel gevreeen met m'n vriend..spannend! Kan vandaag niet testen.. Collega gaat vanuit werk mee eten en daarna sporten. Morgen gooi ik er nog maar een testje tegenaan!
ik hoop voor je dat het raak zal zijn deze maand. volgens mij heb ik op de site van sensitest gelezen dat als ze positief blijven ook zwanger kunt zijn. succes morgen weer met testen!
Het was toch 4 dagen daarvoor je ei? @all Zouden je ovutesten dan na 4 dagen na ei al 4 dagen kunnen reageren op evt. Zwangerschap? Dan ia er toch nog geen hcg?
ja 26-3 was m'n ei, 27-3 flinke tempstijging en die is nu 37,2 Ik weet het ook allemaal niet meer...dacht altijd dat ovu-testen een dag bijna posi waren, dag echt posi en dan weer negatief werden..maar dat gebeurt dus niet. Heb vanavond rond 18.15 toch nog de tijd gevonden om (stiekem) te testen.. het is de onderste, volgens mij net zo donker als gister.. :