Hoeveel dagen voor of na nod teste je positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kids0912, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Bedankt!!! En dat in ronde 1! Geloof het nog niet echt.
    Je bent wel erg vroeg he?! Ik testte 6 dagen voor NOD ook negatief. Heb je geen foto? Succes meis, zal voor je duimen!

2. kids0912

kids0912 Actief lid

10 okt 2013
    393
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik zit 5 dagen voor me nod :) ik zal even een foto neerzetten ;)

de dipstick is van vanochtend de kruidvat test van vanmiddag (bijna niets op te zien, maar als je heel goed kijkt zie je een tuurstreepje (teminste als je hem echt voor je houdt, weet niet of je het op de foto ook kan zien):(;)

Bijgevoegde bestanden:

3. kids0912

kids0912 Actief lid

10 okt 2013
    393
    1
    0
    NULL
    NULL
    deze is beter :D

Bijgevoegde bestanden:

• test.JPG
      test.JPG
      Bestandsgrootte:
      8,8 KB
      Weergaven:
      342
  4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik zie op beide een streep meis! De kv wel licht maar ik zie hem wel. Spannend!

5. kids0912

kids0912 Actief lid

10 okt 2013
    393
    1
    0
    NULL
    NULL
    GELUKKIG ben ik niet de enige die streepjes ziet hihi denk dat ik overal streepjes zie haha morgenochtend ga ik een ochtendtest doen met die van kruidvat! en stiekem hoop ik op een positieve test want mijn vriend is morgen jarig dus zou een super leuke verrassing zijn :D

6. Artamesia

Artamesia Bekend lid

22 jul 2013
    606
    11
    18
    Vrouw
    Limburg (BE)
    Wij waren er niet echt meer mee bezig omwille van onregelmatige cycli. Achteraf bleek dat ik met 4w6d getest heb. Dat was gelijk ook een duidelijke streep. Uitgaande van de vorige twee cycli zat ik hier op 1 dag na NOD, al kan ik dit niet met zekerheid zeggen!

7. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ja hoor, die is duidelijk!

Ik had 3 dagen voor nod nog een negatieve test.
    1 dag voor nod was ie positief, maar nog heeeeeeeeeel licht. Twee dagen na nod was ie duidelijker.

8. kids0912

kids0912 Actief lid

10 okt 2013
    393
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dit is mijn test vanochtend :( geen positief dus.... Misschien klein tuurstreepje?

Bijgevoegde bestanden:

• k.JPG
      k.JPG
      Bestandsgrootte:
      9,3 KB
      Weergaven:
      68
  9. kids0912

kids0912 Actief lid

10 okt 2013
    393
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog 1 bovenste is action onder kruidvat

Bijgevoegde bestanden:

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Met mijn zoontje was ik 7 juli uitgerekend en heb 21 okt positief getest. 7 pdo dus . Was normaal 11 dg na ei ongesteld.

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Met dochter had ik met oud en nieuw positieve ovulatie. 11 januari positieve test. Dacht dat ik uitgerekend zou zijn op 23 sept maar werd terug gezet naar 18 september. Volgens hun had ik mijn ei eerder gehad ( wat niet kan ivm ovulatietesten) heb bij haar dus positief getest tussen 3wk 4 dg en 4 wk en 2 dg

12. Louche

Louche Actief lid

31 aug 2013
    140
    0
    0
    Drechtsteden
    Kids ik wil je niet ontmoedigen maar als je bij die dipstick over het maximum streepje gaat (dus hem verder in de pies stopt dan toegestaan) dan geeft hij vaak vals positief af.

Hier 1 a 2 dagen voor nod positief getest.

13. kids0912

kids0912 Actief lid

10 okt 2013
    393
    1
    0
    NULL
    NULL
    dat klopt :) maar dat heb ik niet gedaan hihi even wachten nog maar...

14. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik test altijd een dag of 4 voor NOD een licht streepje. Alleen bij mijn zoontje wilden de streepjes niet donkerder worden. Heb de dag voor mijn nod een test gedaan die alleen zegt, zwanger of niet, en die zei binnen een minuut zwanger. Die dreumes van 15 maanden zit nu hier op de bank naar Brandweerman Sam te kijken :)

Een keer pas een week na nod positief getest terwijl mijn cylclus heel goed is, bleek een leeg vruchtzakje.

15. Louche

Louche Actief lid

31 aug 2013
    140
    0
    0
    Drechtsteden
    Maar je had er toch overheen geplast zei je?
    Anders heb ik niks gezegd!

16. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ja daarom had ik ook al gezegd dat hij niet telt louche

17. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Hoi!

Wij gaan voor een tweede :) en ben sinds deze maand met de pil gestopt. Om een inzicht in mijn cyclus te krijgen temp ik en ben ik gestart met ovulatietesten. Temp is blijft constant laag (36.7) dus daar haal ik niet uit dat ik een eisprong heb gehad. De ovulatietesten hebben sinds 3 dagen een duidelijke streep, maar hij knalt niet lekker en wordt niet lichter of donkerder. Komt mijn ei eraan of is er feitelijk nog niets aan de hand? Zit nu op dag 18 na 'het begin van de 'fake' menstruatie van stoppen met de pil.

Ben benieuwd naar jullie mening!

Bijgevoegde bestanden:

18. kids0912

kids0912 Actief lid

10 okt 2013
    393
    1
    0
    NULL
    NULL

Dit was een 123 gevoelige thuistest geen dipstick... dit is de inhoud van de test, dus ik kan er onmogelijk over de max streep heen hebben geplast snap je : p die test was gewoon vals positief telt inderdaad niet dat snap ik nu wel :)

Wachten maar weer pfff

19. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Sorry in verkeerde topic geplaatst zie ik!

20. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik heb een week na de terugplaatsing licht positief getest en een dag voor NOD had ik 2-3 zwanger op de CB digital.

Deel Deze Pagina