SVP ADVIES: Huisarts ZWtest negatief, toch zwanger gevoel,..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Olyfje, 21 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olyfje

Olyfje Lid

21 feb 2008
    51
    0
    0
    Hallo allemaal!

Hoop dat alles goed met jullie gaat!

Met mij wat twijfelachtig,..
    Ik ben vandaag naar de huisarts geweest omdat ik 'dacht' zwanger te zijn. Maar de test daar was negatief
    (ter info: Het was mijn 2e ochtendurine en had vrijwel niets gedronken 's ochtends,..).

Wat raar is, is dat mijn baarmoeder aanvoelt alsof ze aan het groeien (bewegen, weet niet precies hoe ik het uit moet leggen) is. Het is in ieder geval errug druk daarbinnen!
    Het geeft een warm, wat branderig gevoel en straalt soms ook door naar mijn lies. Ook voel ik daarnaast steken (voornamelijk) aan de linkerkant. Mijn borsten zijn groter, gevoeliger (niet altijd), en de tepelhof is groter en ben soms wat misselijk,..
    En heb vreselijke honger de gehele dag, of ik nu net gegeten heb of niet, ik blijf eten,...
    En ik heb veel witte afscheiding.
    Daarnaast heb ik ook veel hoofdpijn en ben zo ontzettend moe. Ik zou echt hele dagen kunnen slapen en als ik wat doe dan ben ik eigenlijk ook vrijwel meteen moe!
    En heb last van erge stemmingswisselingen!
    En, als laatste hihi :) , heb ik last van lage pijn in mijn rug.

Moet ik nogmaals testen over een paar dagen of geeft de test van de huisarts de juiste uitslag,... :rolleyes: ?

Ik ben nu op de 4e dag dat ik 'overtijd' zou zijn,.. Ik ben in totaal 3 daagjes 'ongesteld' geweest. (dit kwam ook overeen met mijn maandelijke cyclus)
    Ik denk zelf dat dit een innesteling is geweest en dit was ongeveer anderhalve week geleden.

Wanneer kun je een test doen want ik voel mij wel zwanger en als ik op Internet symptomen lees dan komen deze ook overeen..

Moet er alleen wel bij vermelden dat ik ontzettend graag een kindje wil dus kan het (misschien) zo zijn dat mijn lichaam mij zwaar voor de gek houdt :( ?

Hoop van jullie te horen.

Veel liefs Olijfje

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Op je laatste vraag, ja dat kan helaas.
    Als je niet ongesteld wordt, zou ik idd over een paar dagen nog eens testen.

Succes

3. Niet meer actief

Misschien wil je te graag zwanger zijn en blijft je ongesteldheid uit.
    En je bent dus 3 dagen ongesteld geweest, dus ik denk dat het gewoon je menstruatie was hoor?

4. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Als je drie dagen bloed hebt verloren gaat het meestal wel om een menstruatie, dus ik zou er als ik jou was vanuit gaan dat de test van de HA klopt en je dus niet zwanger bent...
    En als je er niet zeker van bent over een paar dagen nog een keer testen!
    Succes,
    Liefs,
    Marijn

5. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Ik heb het gehad, ik was dus ook bij de dokter geweest en werd weggestuurd nee je bent niet zwanger!
    En moest het uit me hoofd zetten hele discussie nog gehad!
    100% zeker wist ik dat k zwanger was ik wist het!
    Dus snapte niet dat de test negatief was.
    Ben gelijk naar het kruidvat geweest en een test gehaald en die was Positief!
    Dus het was mijn woord tegen die van de dokter, mocht gelijk bloed laten prikken dezelfde dag nog!
    En had aan het einde van de middag een positieve uitslag !
    Dus ik zeg volg JE gevoel!
    Maar die 3 daagjes bloed zie ik dan ook als een menstruatie .. tenzij ze op de dagen van je innesteling zijn geweest
    Heel veel succes en hoop het voor je!

6. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hoihoi,

ik zou zegge, gewoon een doorverwijzing vragen..

ik heb er ook om moeten smeken, maar ik vind: zelfs al blijk ik niet zwanger te zijn,, je mag toch weten waar je aan toe bent?

dus ik ga vanmiddag een afspraak maken voor een echo.. natuurlijk hoop ik dat het raak is ;) maar anders weet ik iig dat we door gaan naar de volgende ronde!

ik heb toevallig dezelfde kwaaltjes als jou, de laatste 3 weken het ergst..

wie niet waagt die niet wint ;):D

doeg xx

7. Female

Female Niet meer actief

Ik denk dat het gewoon je ongesteldheid was en je niet zwanger bent.
    Probeer jezelf niet gek te maken, want je lichaam kan je flink in de maling nemen.
    Ga ervanuit dat je gewoon naar de volgende ronde gaat.

Succes!

8. Olyfje

Olyfje Lid

21 feb 2008
    51
    0
    0
    Hey lieve meiden,

Ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties!
    En dat jullie mijn lange verhaal hebben doorgelezen,..!

Heb de ZWtest na ruim anderhalve week weer uitgevoerd en die was ook negatief!

Denk dus inderdaad dat ik het te graag wil! (net zoals vele meiden hier,..)

Op naar de volgende ronde, moet nu over ongeveer 4 tot 5 dagen ongesteld worden, dus dan maar hopen dat ie uitblijft!

Lieve meiden veel succes met jullie (baby)wens!

Liefs Olyfje

Deel Deze Pagina