Dag dames, graag jullie mening/ervaringen over het volgende... zondagmorgen werd ik wakker met cervixslijm, je kon er lange draden van trekken (smakelijk haha) zaterdagmiddag en zondagavond en vanmiddag ovulatietesten gedaan maar negatief..Mijn mannetje was zondagavond pas thuis van een week weg dus direct geklust...zijn we nog op tijd? Snap er echt niets meer van....
Ik heb ook elke maand cervixslijm en als ik ovu testen doe ook geen eisprong te vinden, ik ben dan een beetje negatief ingesteld...en denk dat oké, weer geen eisprong. Ben in Januari gestopt met de pil dus ik zou het super vinden om een keer een positief ovu te testen.....heb jij al weer een keer positief getest dan? Suc6!!
Hoi Michelle, Mijn ervaring... niet dat ik draden trek, maar de kleur en vloeibaarheid in de gaten houd... Zaterdag ochtend doorzichtig witte slijm, snachts toch geklust. Zondag helder vloeibaar slijm (alleen vochtig) ovutest negatief. Maandag middag ovutest negatief, savonds voelde ik het vocht lopen maar moest tot 23 uur werken, niet geklust Vandaag; vochtig helder daar beneden, voel het soms lopen, posi ovutest dus vanavond klussen Het kan dus zijn, dat als je vanavond weer test en daarna morgen weer, dat je test nog posi gaat worden hoor. Het vruchtbaar slijm begint bij mij altijd een paar dagen vóór mijn ei. OF het kan zijn, als je nu maar 1 x per dag test, dat je de LH piek nét mist en dat je dus steeds negatief test. Ik zou vanavond dus nog een keer testen. Soms komt en gaat de LH piek zo snel dat je hem net mist als je 1 x per dag test. Groetjes Cyntje78
Ik weet trouwens niet wat je cyclus normaal is, regelmatieg? Onregelmatig? Ik houd altijd mijn kortste cyclus aan (29 dagen)
Ben blij met de reacties...ik heb dezelfde avond nog es getest en vandaag weer maar geen posi ovu test..de vorige maanden steeds wel heel precies 2 dagen..de 15e en 16e dag...tot nog toe niet...erg raar allemaal..had zondagochtend bij het opstaan dus flink veel verlies..zondagmiddag was de afscheiding al weer wateriger..vermoed dus zondagmiddag ei, vervolgens zondagavond geklust..snap er echt niets meer van..