Hi Ladies, Volgens mijn banner heb ik vandaag mijn eisprong. Echter heb ik zelf het vermoeden dat hij vorige week geweest is (i.v.m. trekkerig . Gister had ik na het klussen een klein beetje rozeslijm bij het afvegen? Wat zou dat kunnen betekenen: a) Te fanatiek geklust b) Innesteling (indien eisprong eerder is geweest) c) Anders ? Het is nu al over hoor maar ik vond het toch vreemd dus ik gooi het ff in de groep.... Wat denken jullie? Greetz Silla
Kan je helaas geen echt antwoord geven. Heb ook sinds afgelopen zaterdag wat bruin slijmerig bloedverlies bij het afvegen. Ook was me OT zaterdag gedaald naar 36,9 en zondag weer gestegen naar 37,2 en vandaag weer naar 37,3. Me NOD is zaterdag 24 maart. Ben benieuwd! Liefs en veel suc6! Marjo
He kan idd alle 3 zijn... Ik heb deze periode ook 4 dagen bloedverlies gehad rond mijn eisprong. Het schijnt wel meer voor te komen. Ik denk gewoon afwachten en je schreef dat het al weer over is dus ik zou me er niet te druk over maken. Succes!
Het kan inderdaad alledrie zijn, maar ik denk dat je er vanuit moet gaan dat het inderdaad met je eisprong te maken heeft. Ik heb zelf ook vrijwel altijd een klein beetje bloedverlies enkele dagen voor mijn eisprong. Succes!
Heb ik al gedaan gisteren, helaas negatief. Hou hoop aangezien ik nog niet ongi ben en ook geen ongi-klachten heb